2021. nov 15.

Professzionális sminktermék elérhető áron - NYX Professional Makeup

írta: koleo
Professzionális sminktermék elérhető áron - NYX Professional Makeup

Sminkesként az évek során rengeteg terméket vásároltam/kaptam/próbáltam, de mindig azt tartom szem előtt, hogy folyamatosan követni kell a trendeket, hiszen a vendégek is ezt igénylik.

Ahhoz, hogy ezt évről-évre meg tudjam tenni úgy, hogy ne legyen kész anyagi csőd, azért mindig oda kell figyelni, hogy vagy akciók keretén belül, vagy a különböző pro kedvezményeim kapcsán vagy pedig elérhető áron kapható termékeket között keresgélek. Így kerül képbe nálam a NYX. Biztosan sokan hallottatok már a márkáról, most már hagyományosnak mondható NYX Face Awards versenyek kapcsán.

Most pedig előálltak egy olyan kollekcióval, ami még az eddigieknél is jobban tetszik. Elkészítették ugyanis a Nagy pénzrablás azaz a La Casa de Papel kollekciót, ami hihetetlenre sikeredett. Mi már lenne a kedvencem, mint a szemhéjpúder paletta, a NYX La Casa de Papel Mask palette

nyx.jpg

Tetszik a külseje, tetszik a belseje, úgy, ahogy van! Jók a színek, jól kombinálhatóak és egy egyszerű sminktől kezdve egy ütősebb smokey is elkészíthető vele. Ugyan nem vásároltam meg végül, mert most nem éreztem szükségét, de szívesen kipróbáltam volna a terméket.

Mivel ez a paletta limitált kiadású, ezért már nem biztos, hogy elérhető a webshopban, de, ha ezt nem is, másik palettát mindenképpen érdemes kipróbálni a márkától. Annak is javaslom, aki kezdő a sminkelésben, most szeretné megtanulni, hogyan is sminkelje saját magát, illetve profiknak is ajánlom, hiszen szuper minőségűek. A színek pigmentáltak, jól eldolgozhatóak, primerrel pedig tartósak is lesznek. 

És, ha már smink, akkor nem szabad elfeledkeznünk az extrém sminkekről sem, az arcfestésről/testfestésről. Különösen a halloween-i időszakban, majd később pedig a farsangi időszakban éli világát az arcfestés. Ahogy sokan mások, jómagam is készítettem sminket halloweenkor, ahhoz pedig az NYX SFX face & body paint palettát használtam.

sfx.jpg

A legfelsőt vettem meg, nekem az vált be, hiszen az alap színekkel elég sokat ki lehet keverni. Jó krémes állagúak a festékek, egyből felvihető, ecsettel, vagy szivaccsal is könnyen eldolgozható. Ahhoz, hogy valóban tartós legyen, színes por állagú festékkel érdemes fixálni, az a tapasztalatom, azzal sokkal jobban működik, illetve az árnyékolás és kiemelés is megoldható.

Ti vásároltatok már valamit a márkától? Meg voltatok vele elégedve?

Szólj hozzá

smink makeup NYX notino.hu