2020. aug 30.

Színes és tartós? - Melyek a legjobb körömlakkok?

írta: koleo
Színes és tartós? - Melyek a legjobb körömlakkok?

Nagyon sokan szeretjük (főleg a nyári időszakban) vidám, élénk színekben pompáznak a körmeink, akár a kezünkön, akár a lábunkon.

Aki nem műkörmöt készíttet, bátran választhat a körömlakkok tárházából, ahol igénye szerint talál kedvére valót.

Nekem most ugyan műkörmöm van, de a lábujjaimon szeretek különböző lakkokat használni, ezzel is tesztelni a tartósságukat. Nagyon szeretem a neon színeket, ősszel-télen pedig az évszakhoz passzoló, de szintén élénken vibráló színeket. Nagyon ritka, hogy nude körmökkel látnak, viszonylag ritkán esik rá a választásom.

Persze a műkörmös korszakom előtt jómagam is körömlakkokkal díszítettem a körmeimet, így elég sok márka termékét kipróbáltam.
Ami nekem elsődleges szempont volt: a tartósság. Ha felkentem a körömlakkot, nem akartam 2 nap múlva ismét megtenni ezt a procedúrát, időt és energiát is spórolva ezzel. A tartósság mellet igen fontos szempont még a gyors száradás (amit ugyan elősegíthetünk körömlakkszáradást gyorsító spray-vel vagy cseppekkel, de, ha maga a lakk gyorsan szárad, akkor ezekre nincs szükség)

Ahhoz, hogy a körömlakk tartós legyen, szükség van egy megfelelő alap lakkra (ami a körmöket is védi az elszíneződéstől), valamint egy jó minőségű fedő lakkra, hogy az alkotásunk napokig megmaradjon. 

Íme az én nagy kedvenceim (bár most csak 3-at mutatok be nektek itt a posztban, de azért ennél jóval több szuper minőségű lakkot találhattok).

Kettő olyan körömlakkot választottam, ami ár-érték arányban verhetetlen, 1.000 Ft alatt kapható.

Az egyik az Essence - Shine last & go! körömlakkjai

essence.PNG

Tartós, gyorsan szárad és szuper színekben kapható.

A másik a Catrice - ICOnails körömlakkjai

catrice_1.PNG

Szintén nagyon tartósak, a színek variációja pedig elképesztő. Mindenki talál számára megfelelőt, a nude színek kedvelőitől egészen a vad, élénk színekig.

És végül, de nem utolsó sorban a 3. egy kicsit drágább kategória, na de erről is csupa jót tudok elmondani.
Ezek a Sally Hansen - Complete Salone Manicure lakkjai

sally_hansen.PNG

A színválaszték ennél a típusnál is bőséges, ez a nagyobb kiszerelés 2.000 Ft felett elérhető, szóval nem a horror kategória, de az előzőek során említett 2-nél mindenképp drágább kategória, de, ha figyelembe vesszük, hogy térfogatát tekintve jóval nagyobb is, akkor azt mondhatjuk, igazán megéri az árát. Tartós és gyorsan szárad, ehhez sem szoktam szárító spray-t használni.

Nektek melyik a kedvenc a körömlakk márkátok?

Szólj hozzá