2020. aug 30.

Illatfelhő nyári kiadás

írta: koleo
Illatfelhő nyári kiadás

Bár lassan véget ér ez az időszak, de a nyári parfümök közül néhány nem csak nyáron hódíthat.

Nem könnyű megtalálni azt az illatot, ami illik a karakterünkhöz, az aktuális évszakhoz és a hangulatunkhoz is. Személy szerint én ezek alapján választok, hogy éppen melyiket viselem, de a nyár kihívások elé állít.

Ilyenkor főként a visszafogott illatokat kedvelem, hiszem a nagy melegben, a fülledt levegőben sokan nem kedvelik, ha valakiről már kilométerekkel arrébb érezzük a fél üvegnyi parfüm tömény illatát.
Egy korábbi posztban már említettem, hogy nekem a Chloé parfümök, amik a "bárhol, bármikor, bármilyen évszakban és hangulatban" kategóriát kimerítik és bevallom, a nyáron ezt használtam a legtöbbször.

Ezek mellet még van egy-két kedvenc, amit szívesen ajánlok.

Calvin Klein - CK Everyone

ck.PNG

Na jó, tudom, a kérdés, hogy miért ez? Nos, igaz, hogy unisex illatként jellemzik és az is igaz, hogy sokan túl "pasis illatként" tartják számon, de én nem. Nekem nagyon tetszett, hogy visszafogott, nem tolakodó, inkább frissítő, üde illat. Vegán, természetes összetevőkkel. Az üveg újrahasznosítható és apró kis dekorként a márka fehérneműjére jellemző szalag/karkötő is megtalálható rajta.

Dolce & Gabbana - Light blue

Na ez az a parfüm, amiből évekkel ezelőtt megszámlálhatalan üveggel használtam el. Imádtam, de nem csak nyáron, hanem az év többi szakában is, nekem abszolút mindenkor hordható illat volt, de mivel rengeteget használtam belőle, egy kicsit más illatok felé fordultam.

dg.PNG

Amit még jó szívvel tudnék ajánlani a Gucci - Bloom Acquadi Fiori parfümje.

gucci.PNG

Szintén egy ideális mindennapi viselet, virágos illat, amit érdemes kipróbálni. Tudtátok, hogy a notino.hu weboldalán lehet illatmintát kérni és, ha nem tetszik a minta alapján az illat, akkor visszaküldheted a nagy kiszerelésű terméket? További információkat ide kattintva találsz erről a Try it first opcióról.

Nos és a poszt végére egy méltán népszerű termék.

Paco Rabanne - Olympéa Aqua

pr.PNG

Az eredeti Olympéa illattól egy kicsit finomabb, lágyabb parfümről van szó, friss, virágos kompozíció egy kis citromfavirág hozzáadásával. Ettől lesz karakteres, de mégis visszafogott és nem tolakodó illat.

Nektek melyik a kedvenc parfümötök? Mit használtok szívesen?

Szólj hozzá

parfüm kedvencek illat notino.hu