2021. nov 30.

Egy márka, egy smink - L'Oréal

írta: koleo
Egy márka, egy smink - L'Oréal

Mivel a korábbi poszton az elérhető sminkmárkáról, sminktermékről szólt, gondoltam folytatom ezt a mentet és hozok nektek még egy ajánlót ezzel kapcsolatban, a L'Oréal személyében.

Az első kettő legyen 2 rúzs, ami tulajdonságaiban nagyon is eltérő, mégis mindkettő nagy kedvencem lett. 
Amit korábban vettem azok a L'Oréal Color Riche Shine rúzsok voltak, ebből összesen 2-t vettem.
loreal.jpg

Ezek a típusú ajakrúzsok magas fényűek, hidratálják az ajkakat és fényességük ellenére igen jó tartósságot biztosítanak. Kellemes a viselésük, különösen azok számára, akik nem kedvelik a matt formulákat.

A másik típus pont ennek az ellentettje, a matt változat az L'Oréal Infallible Matte Lip Crayon 
Ebből egyelőre egy színt vásároltam, a 111-es Little chili árnyalatot.

loreal_2.jpg

 

 

 

loreal_3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy kékes-piros, hidegebb árnyalat, amit személy szerint nagyon szeretek. A kialakításának megfelelően pedig tökéletesen fel lehet vinni a terméket az ajkakra, olyan, akár egy ceruza, szépen meg lehet rajzolni az ajkak természetes kontúrját. Kezdő sminkesek is elboldogulnak vele.

Egy másik kategória, amit ugyan nem próbáltam, de nagyon megragadta a figyelmemet az ez a L'Oréal Rue Royale Limited Edition szemhéjpúder paletta. Neve is mutatja, hogy limitált, feltételezem az ünnepi kiadás része csak, de egy kifejezetten tetszetős palettáról van szó.

loreal_4.jpg

Leírása szerint matt és fényes színeket is tartalmaz. Erről nem tudok nyilatkozni, a palettával sajnos nem találkoztam még, de a színek önmagukban fotón keresztül is gyönyörűek. Kedvelem a limitált kiadásokat, ezek számomra mindig egy-egy emlékhez társíthatóak. Ez pedig egy különösen dekoratív kiadás.

Nektek hogy tetszik?

Szólj hozzá

smink rúzs makeup szemhéjfesték LOréal notino.hu