2020. ápr 16.

Műköröm otthon?

írta: koleo
Műköröm otthon?

Annak ellenére, hogy ma már elég tartós körömlakkokat is találhatunk a piacon, mégis a műköröm az, amit nagyon sokan szeretnek és hordanak, hiszen nem kell vele néhány naponta foglalkozni, hanem akár hetekig szép és ápolt kezeket kaphatunk vele.

Sokáig én is magam készítettem otthon a körmeimet, géllakkok segítségével.
Egy kis fantázia, némi díszítő elem és már kész is a köröm.

Na persze, ez azért ennyire nem egyszerű, de tény, hogy neten már minden szükséges alapanyagot be lehet szerezni, gyorsan és egyszerűen ahhoz, hogy magunk készíthessük el a körmeinket.
Azt azért el kell mondanom, hogy minden esetben nagyon fontos a megfelelő fertőtlenítés (kezek és eszközök terén is), valamint a körmök előkészítése (reszelés, formázás, előkészítő folyadékok használata).

Ha körömépítésre adjuk a fejünket, nem árt beszerezni az alapvető szükséges termékeket (mivel én otthon csak géllakkal foglalkoztam, az ehhez szükségeseket tudom elmondani).

mukorom_otthon.png

  • körömreszelő, körömágybőr eltávolító, körömágybőr feltoló (erre tökéletes a narancsfa pálca is)
  • led lámpa (jobban szeretem az UV lámpánál, mert 1-1,5 perc alatt köt egy réteg, szóval időtakarékos)
  • fertőtlenítő folyadék (kéz- és szközfertőtlenítő)
  • előkészítő folyadék - primer (gombásodás megelőzésére, lehet savas és savmentes változatú)
  • alap- és fedőlakk (alap ami kicsit ragacsosabb, a fedő pedig tulajdonképpen fényzselé)
  • színes géllakkok

Mindenki eldöntheti természetesen, hogy milyen termékeket hajlandó a saját körmén használni, de javaslom, hogy megfelelő minőségűeket válasszunk. Első alkalommal nekem is csak néhány szín állt rendelkezésemre és folyamatosan szereztem be a kollekcióm darabjait.

Annak ellenére, hogy most körmöshöz járok, azért megvan otthon minden szükséges felszerelésem, mert ugye, sose lehet tudni.... :) Illetve másnak is szívesen elkészítem, ha a családtagjaim és barátaim közül valakiben felmerül a kérés :)

Ti készítenétek otthon műkörmöket? 

Szólj hozzá

műköröm köröm körömápolás notino.hu