2021. jún 22.

Sminktippek a nyári időszakra 2. rész

írta: koleo
Sminktippek a nyári időszakra 2. rész

A téma korábbi bejegyzését már nem akartam tovább nyújtani, emiatt arra gondoltam, inkább még egy olvasásnyira valót összegyűjtök a témáról.

Szóval az első részben a fényvédők, BB krémek, CC krémek kerültek előtérbe, de egy könnyed nyári sminkhez azért még hozzá kell tennünk, hogy valóban egy üde, nyári külsőt kapjunk. A BB és CC krémek előnye, hogy nem szükséges őket fixálni (ha szükségesnek érezzük, természetesen lehetséges), ezáltal természetes kinézetet kölcsönöznek az arcbőrnek. Emiatt én javarészt a ragyogó hatású termékeket részesítem előnyben. (A ragyogó hatású termékeket első sorban normál, vagy száraz bőrrel rendelkezők részére javaslom; az olajos, zsíros bőrűek számára a természetes matt hatást ajánlanám.)

Az "alapozás" után, hogy abszolút nyári érzetet keltsünk, szerintem elengedhetetlen a highlighter használata! Csodás ragyogás és csillogás, egyértelműen a nyárra asszociálunk belőle. Többféle termék közül is választhatunk: cseppek formájában, pipettás kiszerelésben (amit akár a BB krémmel, vagy alapozóval keverhetünk), gél állagú és természetesen a klasszikus por formájú.

Mindegyikből tudok nektek kedvencet mutatni :) (Szerintem azon lepődtetek volna meg, ha nem tudnék...:) )
Folyékony változatból:

Benefit - High Beam és a L'Oréal - Glow Mon Amour

benefit-high-beam-folyekony-borelenkito.jpg

loreal-paris-wake-up-glow-glow-mon-amour-highlighter_5.jpg

A por állagú közül örök kedvencem a M.A.C - Mineralize Skin Finish (Soft & gentle árnyalat) terméke:

mac-cosmetics-mineralize-skinfinish-elenkito-kemenceben-sult-puder_3.jpg

Ha mindezekkel megvagyunk, más már nincs is, csak egy űrből is látható csillogással rendelkező szájfény, ami megkoronázza a sminket. Az évek során rengeteget kipróbáltam, ezek közül is vannak kedvenceim, amiket szívesen ajánlok és újra is venném, de az az igazság, hogy szájfények terén a drogériás márkák is tökéletesek (szerintem), így akár több árnyalatot is bevásárolhatunk egy drágább, márkásabb termék áráért...szóval kicsit pénztárcabarát. Íme az én néhány kedvencem:

kiadvany1_1.png

Ne feledjétek: július 25-ig még tart a summer black friday a notino oldalán, érdemes körülnézni, -20% kedvezmény a megjelölt termékekből! :)

Szólj hozzá

summer kedvencek szájfény black friday highlighter notino.hu