2020. nov 18.

Black Friday - miért is jó?

írta: koleo
Black Friday - miért is jó?

Most szinte minden weboldal, üzlet a black friday lázában ég és tombolnak a jobbnál jobb akciók.

kepkivagas_8.PNG

De miért jó ez?
Szerintem több szempontból is. Az egyik, hogy általában ilyenkor elég jó kedvezményeket lehet kifogni és megszerezheted a hőn áhított terméket.
A másik, hogy már elindíthatod a karácsonyi ajándékbeszerzést is, hiszen rengeteg ajándékcsomag, sminktermék és parfüm is beszerezhető.

A notino.hu is szuper Black Friday akciókkal kedveskedik a vásárlóinak és különösen a mostani helyzetben érdemes elkerülni az üzletekben lévő tömeget és inkább neten rendelni. :) 
A linkre kattintva máris böngészhettek az ajánlatok között.

Megosztom veletek én mi mindent néztem ki. Persze korántsem biztos, hogy ezeket mind beszerzem, csak néhány ötlet, gondolatébresztésként. 

Nem is volt nehéz választás, hiszen az ajándékszettek között gyorsan meg is találtam, ami igazén tetszik :)
Ne felejtsük el az urakat sem, így most azzal kezdeném, mit vennék például a férjemnek. Ő kifejezetten Boss rajongó, ezért neki elsőként ezt a csodás Boss Bottled ajándékszettet néztem ki:

boss.PNG

És, hogy hű maradjak a márkához, még egy szett megragadta a tekintetemet, ez pedig a viszonylag új illata a márkának, mégpedig a Boss  Bottled Infinite

boss_2.PNG

Nos, a hölgyek tekintetében sem volt nehéz a választásom. Sokszor meséltem már, hogy örök Chloé rajongó vagyok és annyira ,de annyira gyönyörű szettek vannak, ilyenkor karácsonykor, hogy legszívesebben MINDET IS megvenném. :)

Az én kedvenceim pedig:

chloe.PNGchloe_2.PNG

És a második szett pedig belülről is csodás, dekorációnak is tökéletes

chloe_3.PNG

Idén igazán különleges akciók vannak a notino oldadál: Az első hét 15% kedvezménnyel vár minden parfümre. A második héten pedig még vonzóbb ajánlattal várnak... Jól hangzik ugye?
A 15% kedvezmény a parfümökre 2020. november 16-án kezdődik. 

Ti kinéztetek valamit, amit az akciók keretében terveztek megvásárolni?

 

Szólj hozzá

akció black friday notino.hu