2020. máj 28.

Napozás és fényvédelem

írta: koleo
Napozás és fényvédelem

Mindenki szereti a napbarnított, bronzos bőrt, azonban kiemelten fontos a megfelelő védelem. A káros sugarak felelősek többnyire a bőr korai öregedéséért (meg persze néhány esetben a genetika...), de mindez megelőzhető, ha a napozás során megfelelő termékeket használunk.

Különösen a hozzám hasonló világos bőrűeknek ajánlott az extra védelem, hiszen a nem megfelelő napozási rutin könnyen leégéshez vezethet, ami rengeteg kárt okozhat a bőrünknek.

Az arcra való termékek közül nagy kedvencem a La Roche-Posay Anthelios folyadék. Könnyen felvihető az arcbőrre, gyorsan beszívódik és kellemes érzés a bőrön. 50+ fényvédő faktorral rendelkezik, ami magas védelemnek számít. Azért még emellett a termék mellett is kerülne kell a 11 és 15 óra közötti napozást. A termék előnye, hogy nagyon érzékeny bőrűek is használhatják.

jegyzet_2020-05-28_205337.png

Mivel, ha vizet látok kacsába megyek át, ezért nekem az is fontos, hogy a termék, amit használok, ne csak védjen, de vízálló is legyen. Tavalyi évben próbáltam ki először a Biotherm Waterlover napozótej elnevezésű termékét. Ez a termék is magas 50+ fényvédő faktorral rendelkezik. Vízállóságát azt bőven teszteltem, rengeteget használtam a nyaralás alatt. Nekem elnyerte a tetszésemet. Az ára nem túl olcsó, de nekem bőven megérte, hogy megvédi a bőrömet és óriási, 200 ml-es kiszerelésben kapható.

jegyzet_2020-05-28_205338.png

És persze egy ilyen posztból ki sem hagyhatnám az egyik örök kedvencemet, amiből tényleg nem tudom megszámolni, mennyi flakonnal használtam el. Ez pedig a Hawaiian tropic márka termékei. Az illatuk miatt teljesen odavagyok értük. Árban pénztárca barátabb termék.

jegyzet_2020-05-28_211031.png

Végül, de nem utolsó sorban jöjjön egy sminktermék, amivel megmondom őszintén egy kicsit se veled se nélküled kapcsolatban vagyok.
Ez nem más, mint a Bioderma Photoderm nude touch színezett fényvédője 50+ fényvédelemmel. Imádtam, hogy ennyire magas a fényvédő, amit tartalmaz, azt is, hogy szépen egységesítette az arcbőrt és még a nagy melegben sem esett nehezemre viselni (ami nálam nagy szó). Azt viszont már kevésbé szerettem, hogy a szavatosságát tekintve felbontástól számított 6 hónapig jó a termék, viszont nekem már 1,5 - 2 hónap után megváltozott az illata, ami azt jelzi, hogy sajnos megromlott a termék. A viszonylag rövidebb szavatossági idő valószínű a szabadalmazott összetevőinek köszönhető, de azért mégis fájó pont volt kidobni a fél üveggel, mivel megromlott.

jegyzet_2020-05-28_211838.png

Ti milyen fényvédőt, napozó termékeket használtok? Mi a kedvencetek?

Szólj hozzá

napozás fényvédelem Bioderma La Roche-Posay notino.hu Hawaiian tropic