2020. feb 26.

Fogápolás és szájhigiénia

írta: koleo
Fogápolás és szájhigiénia

Ahhoz, hogy ne csak a külsőnk, de a "belsőnk" is ápolt legyen, kiemelten fontosnak tartom a fogak megfelelő tisztítását, ápolását és a megfelelő szájhigiénia fenntartását.

Különösen akkor, ha az ember lánya (avagy fia) éppen olyan, mint én..vagyis hódol bizonyos káros szenvedélynek...
Aki még nem ismerne: Zsófi vagy, KÁVÉFÜGGŐ!!!!!!! Igen, nekem a kávé olyan, mint drága Gombóc Artúrnak a csokoládé...nekem jöhet bármi, ami koffein, ami finom, ami különleges...szóval értitek.

Na, de, hogy tovább lépjek, a helyzet az, hogy, mint minden máshoz, a megfelelő fogtisztításhoz megfelelő eszközök is kellenek. És bizony ahányan vagyunk, annyi féle terméket kedvelünk. Ha beszaladtok egy üzletbe, vagy éppen online rendelnétek - mert miért is ne (és akkor kerülhet még egy-két apróság abba a virtuális kosárba) - akkor is a lehetőségek tárháza kínálkozik fel előttetek.

Amennyiben választanom kéne, nálam biztos befutók az Oral B márka termékei. A linkre kattintva már válogathattok a termékek közül és higgyétek el, megéri körülnézni. Jónéhány termékét próbáltam már a márkának, így azt hiszem, hitelt érdemlően nyilatkozhatok a tapasztalataimról.

Nálam alapszabály, hogy 3 havonta (maximum) mindig lecserélem a fogkeféinket itthon. Nem tudom miért, de annak ellenére, hogy megkaptuk az elektromos fogkeféket, valahogy mégis a manuális változat után nyúlok és az elektromost még elő sem szedtük. Nem mintha problémám lenne vele, sőt, korábban már használtam ezt a fajtát:

jegyzet_2020-02-25_193013.png

Megszolgálta az árát, de az idő vasfoga őt sem kímélte, megfáradt sajnos, de imádtam. 
Aztán hogy, hogy nem, egyszerűen nem gondolkoztam azon, hogy nekünk ilyen fogkefére lenne szükségünk és valami miatt a mezei változatnál maradtunk.
A kedvencem pedig, amit már sokszor újra is vettem:

jegyzet_2020-02-25_193508.png

Ezt a változatot a férjemmel mindketten nagyon szeretjük, jelenleg arany és kék párosításban van itthon. Hatékonyan tisztít, tényleg segít eltávolítani a fogakon lévő lepedéket és, ami nekem különösen fontos: kíméletes a fogínyhez is.

Ezek után, a karácsonyt követő nagy leárazások kellős közepén szembe jött velem (mert ezek ezt csinálják, csak úgy szembejönnek...) páros csomagban az elektromos Cross Action változat, időzítővel.

jegyzet_2020-02-25_194657.png

Ők azok, akik még a szekrényben pihennek és beavatásra várnak. Meg kell jegyeznem, hogy szuper áron volt párban a 2 db, szóval érdemes akár ezeket a csomagokat is alaposan meglesni, ha vásárlásban gondolkodtok. Összegezve mindezt, nagyon szeretem ezeket a termékeket, kifejezetten ajánlom is őket, bátran emeljétek le őket a boltok polcairól, vagy tegyétek a virtuális kosaratokba.

Nektek mi a kedvenc fogkefe/fogkrém/szájvíz márkátok?
Elektromos vagy a manuális fogkefét részesítitek előnyben?

Szólj hozzá

fogkefe fogápolás szájhigiénia notino.hu