2021. okt 24.

Parfüm újdonság, amire érdemes odafigyelni

írta: koleo
Parfüm újdonság, amire érdemes odafigyelni

Thierry Mugler legelőször a Womanity nevű illatával ragadott meg, amit aztán hosszas gondolkodás után meg is vásároltam. Ami tetszett benne, hogy nem tucat illat és persze akár szép ilyet mondani, akár nem, de egyáltalán nem mindenkinek áll jól.

Most ismét felkeltette a márka az érdeklődésemet a korábbi parfüm az Alien egy újabb változatával, ami a Mugler Alien Goddess nevet kapta.

alien_goddess.jpg

Aki ismeri a márkát, az tudja, hogy nem csak illatokban, de a külsőségekben sem tucat. Kiemelkedő, merész design, megjelenésében is azt hangsúlyozza, hogy egyedi.
További különlegessége, hogy a Mugler parfümök utántölthetőek, így az üveget nem kell kidobnunk, egyszerűen vásárolhatunk hozzá utántöltőt és még akár a legkisebb kiszerelésben is bármikor újratölthetjük. Többek között ez is nagyon tetszett annak idején, amikor a Womanity-t vásároltam meg.

Volt alkalmam közelebbről megismerni az illatot üzletben, de persze hosszabb távú következtetéseket tényleges tesztelés során tudnék levonni. Erre még nem nyílt alkalmam, de, ha mégis, mindenképpen beszámolok róla.Amit érdemes róla tudni, hogy egy virágos, fás illatjegyű parfümről van szó. Kicsit misztikus, kicsit rendkívüli, pontosan ezzel varázsol el.

Ha nem néztem volna utána, nem igazán tudtam volna megmondani, milyen illatjegyeket képvisel, de az alábbiakat írják róla:

Fejjegyek: bergamott, kókusz
Szívjegyek: jázmin, heliotrope
Alapjegyek: bourbon vanília, kasmír

Vanília és a kókusz, ami igazán dominál, mivel fejjegy a kókusz, elsőként az érződik, majd órák elteltével megmarad a bourbon vanília, mint alapjegy. Első 1-2 illatolás során nekem tetszik, de még nem vásároltam belőle. Habár most, hogy közelednek az ünnepek, egy kisebb kiszerelés lehetséges, hogy kívánságlistára kerül.

Ti próbáltátok már? Nektek tetszett?

Szólj hozzá

parfüm illat Thierry Mugler illatfelhő notino.hu