2019. sze 26.

Ajándékötletek mindenkinek

írta: koleo
Ajándékötletek mindenkinek

Ismét rohamléptekkel közelednek az ünnepek....valahogy mindig azt veszem észre, hogy a nyári időszak után kettőt pislogok és máris itt a karácsony.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szeretem már jó előre kitalálni, kit, mivel lepek meg ez alkalomból.
Itt nem csak kifejezetten a karácsonyi ünnepekre gondolok, hanem legyen szó akár születésnapról, névnapról, esetleg házassági évfordulóról, az embernek szerintem mindig fejtörést okoz, mivel is lephetné meg a másikat.

Manapság az internet jóvoltából elég széles skálán lehet ötleteket meríteni.

Ehhez ad segítséget például a notino.hu is a különböző ötletekkel, összeállításokkal. Az ajándékok a linkre kattintva megtekinthetőek, szerintem mindenki találhat kedvére valót. :)


Személy szerint én a parfümökért vagyok nagyon oda, de azt bevallom, ajándékba kapni nem szeretem. Ugyanis (sajnos) megvannak azok a régi, kedvenc, bevált illatok, amiket használok és aki ezeket nem ismeri, nagyon nehezen tud olyat választani, ami nekem tetszik.
De természetesen, ha engem kérdeztek, nagyon könnyen tudok/tudnék válogatni a listából legyen szó nőknek, férfiaknak, gyerekeknek szóló ajándékról.

Ha magamnak választhatnék, nagyon szívesen kipróbálnék 1-2 terméket a listából és persze itt a kedvenc illatom is (Chloé - Chloé), szóval egy biztos, egész vagyont el tudnék költeni.... :)

Mindenek előtt, ami felkeltette a figyelmemet, azokat megmutatom nektek, hátha ebből is ötletet merítetek.

Az első, amit már nagyon régóta nézegetek, az a Remington Keratin Therapy hajvasaló

Fotó forrása: notino.hu

Nagyon tetszik a formája, kialakítása és mindaz, amit ígér. Elég gyakran vasalom ki a hajam, most is egy Remington készüléket használok, amivel elégedett vagyok, de, ha lecserélném, valami ilyesmire szeretném.

A listán második helyezettem ez a csodálatos Sigma Beauty Brush Value ecsetszett

Fotó forrása: notino.hu

Imádom a sminkelést, sminkes lévén pedig imádom az ecseteket is. Nagyon sok jót hallottam a márkáról és igazán lenyűgöző ez a szett. Sminkimádók figyelmébe ajánlom.

És végül, de nem utolsó sorban, a listám harmadik helyezettje a Bioderma Atoderm magasan tápláló és nyugtató tusfürdő olaj a száraz és érzékeny bőrre

Fotó forrása: notino.hu

Sosem próbáltam még olajos tusfürdőt, de ez a termék is kívánságlistára került. Különösen az őszi-téli időszakban fontos az ápoló termékek használata, emiatt a hatása miatt szívesen kipróbálnám.

Nektek mi szerepelne a kívánságlistátokon?
Ti mit kapnátok szívesen ajándékba?

Szólj hozzá

kívánságlista ajándék ajándékötlet notino.hu