2018. aug 09.

The Body Shop újdonságok

írta: koleo
The Body Shop újdonságok

Bőven túl a "tesztidőszakon" most már bátran el tudom mondani a véleményemet ezekről a The Body Shop termékekről.

Tudjátok, hatalmas rajongója vagyok a márkának és a termékeknek (nem olcsó rajongás!), gyakran próbálgatom a termékeit és meg kell mondjam, én szeretem.
kepkivagas.JPG

Összesen 3 terméket vásároltam, az egyik "kakukktojás", hiszen ezt csak a cukisága miatt vettem meg: ez pedig a sminktáska. Tökéletes kis utazó méret, a fontosabb termékek elférnek benne, nekem pont elég, ha gyorsan össze kell dobni néhány utazós dolgot.

A következő, amiről beszélnék, az a British Rose kollekcióból az arctonik. Ezt ajánlás miatt vásároltam meg, de azt mondhatom, egyáltalán nem bántam meg. Bár ugyanennek a termékcsaládnak a maszkjában van alkohol, a tonik nem tartalmaz semmi irritáló összetevőt. Az én arcbőröm nagyon szereti, szuperül működik. Hozzáteszem, nekem az arcmaszk is bevált, de abban valóban van alkohol is.
Elsőre kissé fura volt ez a sűrű, géles állag, de nagyon kevés kell belőle (vattakorongra szoktam önteni egy keveset, azzal törlöm át arctisztítást követően a bőröm) és az illata hihetetlenül finom. Kifejezetten szeretem reggel használni, nekem felfrissülést ad az arcbőrnek. 

 A másik termék, amire gyorsan lecsaptam, az a testjoghurt volt. Nem volt impulzus vásárlás, konkrétan ezt szerettem volna, hiszen az őszi-téli időszakban általam használt testvaj ilyenkor nyáron a nagy melegben nekem már sok, mondhatni elviselhetetlen.
Ezért kerestem valami alternatívát ennek megoldására, hogy mégis tudjak a 40 fokban is valamilyen hidratáló testápolót használni. A reklámkampányokban elhangzottak szerint néhány másodperc alatt beszívódik és már ugorhatsz is bele a kedvenc farmeredbe. Nos, azért a néhány másodperc kicsit túlzás, de valóban nagyon hamar beszívódik és nem hagy maga után zsíros, ragadós érzést, nem nehezíti el a bőrt, így akár a nagy melegben is kellemes viselet.

Az biztos, hogy a márka nem az olcsó termékekről híres, ennek ellenére én kedvelem. Amiket eddig próbálgattam nem okoztak csalódást. Elsők között a testvajat próbáltam (az örök kedvenc csokisat), amit azóta is visszasírok, nem is értem, miért vonták ki...de azóta sok termék megfordult a kezemben a The Body Shoptól. 

Ti szeretitek a The Body Shop termékeket? Mi az, amit próbáltatok? Mi a véleményetek róla?

Szólj hozzá

arcápolás kedvencek testápolás imádom arctisztítás arctonik The Body Shop testjoghurt