2018. feb 20.

Yves Rocher haul

írta: koleo
Yves Rocher haul

Már bizonyára tudjátok, nagy rajongója vagyok a márkának és elég sok terméket próbáltam már tőlük.
A legutolsó 2 vásárlásom eredményét szeretném megosztani veletek.

kepkivagas_5.PNG

Az első vásárlásnál kifejezetten a sminklemosó kesztyűért mentem, aztán landolt más is a kosaramban....
Vettem még 2 db vízálló szemceruzást (kitekerhető változat), illetve egy kókuszos, krémes tusfürdőt 

És a második adag:

kepkivagas_2_2.PNG

Egy alapozó ecset, egy púder ecset és a karácsonyi kollekcióból a vaníliás parfüm.

A sminklemosó kesztyű maga a csoda! Csak szimpla víz és tökéletes eltávolítja még a vízálló sminket is. Egyedüli negatívuma, hogy javaslat szerint csak 3 hónapig használható, ellenben 3.390 Ft-ba kerül. Szóval, ha belegondolunk havonta nagyjából 1.100 Ft sminklemosásért nekem kicsit soknak tűnik, de nem tudom még egyelőre mennyire tartós az anyag és valóban elhasználódik-e 3 hónap elteltével.

A vízálló szemceruzákra azért csaptam le, mert tetszett, hogy kitekerhető változatú, nem kell hegyezni és még pont akciósan is jutottam hozzá (1.550 Ft/db). Kettő árnyalatban szereztem be, de abból eddig még csak az egyiket próbáltam (bleu - kék; vert - zöld színű). Eddig a zölddel próbálkoztam, elég jól tartja magát, de nap végére sajnos nem annyira szép, mint mondjuk a Pupa - Sport addicted kollekciójának hasonlóan vízálló terméke.

A tusfürdőt pedig már elhasználtam és azóta újra is vettem. Nagyon tetszett a krémes formula, az illata is szuper, szóval egyértelműen újravevős lett. (Ha negatívumot kellene írnom róla, az csupán annyi lenne, hogy valami miatt a kupakja néha nehezen nyílik, de ezen kívül imádom).

A második körös vásárlásommal is teljesen elégedett vagyok: az ecsetek szuperül működnek, az alapozó ecset nem csíkoz, szépen el lehet vele oszlatni a terméket, a púderecset szintén jól teszi a dolgát. Mivel már januárban került sor erre a beszerzésre, a karácsonyi kollekció termékeihez kedvezményesen lehetett hozzájutni, ezért is landolt a kosaramban a vaníliás parfüm. Imádom az illatát, rajtam speciel elég tartós, nem hivalkodó az illat mégis jól érezhető. Örülök, hogy meg tudtam vásárolni.

Összességében nagyon elégedett vagyok a beszerzéseimmel, ismét nem csalódtam. 

Szólj hozzá

smink parfüm kedvencek tusfürdő szemceruza ecset imádom sminkeltávolítás Yves Rocher