2017. dec 20.

Tökéletes fedés? Lehetséges!

írta: koleo
Tökéletes fedés? Lehetséges!

Catrice termékek bevetésen

Mint oly sokan mások, én is csupa jót tudok mondani a Catrice HD liquid coverage alapozójáról, valamint a liquid camouflage korrektorról.

Na jó, tudom ezzel előre lelőttem a poént, de, ami igaz, az igaz. Ez a 2 termék egyszerűen szuper!
Az alapozó textúráját tekintve folyékony állagú, fedése számomra megfelelő és plusz pont, hogy nagyon jól építhető. Általában egy tömött fejű kabuki ecsettel szoktam eldolgozni, nekem ezzel működik a legjobban, de sokaknál olvastam, hogy beauty blenderrel is szépen el lehet oszlatni az arcbőrön (és természetesebb a hatása :) ). A pipettás kiszerelés nekem kifejezetten tetszik, van, hogy a pipettából csak felpöttyözöm az arcomra és már el is tudom dolgozni, amivel gyorsabb a felvitel.

Egyetlen negatívuma: a színválaszték!!!! Azon lesz még mit fejleszteni....

catrice.PNG


Mindösszesen 4 árnyalatban kapható, így szerintem a legtöbb embernek nagy szüksége lesz az alapozó világosító/sötétítő cseppekre (megjegyzem, ezek szintén kaphatóak a márkától). Én sorrendben a 2., azaz 020 - rose beige árnyalatot választottam és bár ez inkább a nyári bőrszínem, a másik három végképp nem lett volna jó. A legvilágosabb árnyalat túlságosan beige vonal, ami nem az én bőrszínem, az enyém semleges felé hajlik így a rose beige sokkal inkább passzol (ha egy kicsit keverem :) ).

A korrektor: maga a csoda! Szuper a fedése, nem ül be a szem alatti apróbb ráncokba sem (persze, csak, ha megfelelően fixáljuk) és mivel én a legvilágosabb 005 - light natural árnyalatot választottam, így a karikák elfedése és a szem alatti terület kivilágosítása egy lépéssel kipipálva.

Tartósságukat tekintve sem lehet panaszra okom, hiszem a munkanapokat jól bírja mindkettő, nem tapasztaltam, hogy jobban kopna, vagy csúszkálna, mint más alapozók/korrektorok. Szépen matton tartja a bőrt, nyilván, egy bizonyos idő után hajlamos kifényesedésre, csakúgy, mint az összes többi alapozó, de azt gondolom, ezt elnézhetjük neki.

Összefoglalva, ha pénztárcabarát, ámde jó fedésű termékeket kerestek, akkor mindenképpen javaslom, próbáljátok ki. Nekem nagyon beváltak és nem utolsó sorban tényleg kedvező áron lehet hozzájutni mindkettőhöz.

Ti kipróbáltátok már? Mi a véleményetek?

Szólj hozzá

korrektor alapozó kedvencek Catrice alapozó kiválasztása HD liquid coverage liquid camouflage