2017. okt 13.

Max Factor szerzemények

írta: koleo
Max Factor szerzemények

Több terméket is próbáltam a márkától, a pirosítók vitathatatlanul a kedvenceim, illetve a primerekkel és az alapozókkal is jó barátságban vagyok, de most a legújabb szerzeményeim következnek.

Nem vagyok az a random vásárló, most mégis mindkét termék "csak úgy" landolt a kosaramban, mindenféle előzetes utánajárás és egyéb blogposztok, youtube videók tanulmányozása nélkül.
Ez a két termék:
- Max Factor - Color Elixir Lip Gloss szájfény - Radiant Rose árnyalatban
- Max Factor - Creme bronzer bronzosító - light gold árnyalatban

 

A szájfény az "egyszerű, de nagyszerű" kategória. A színe nagyon halvány rózsaszín, csillámokkal, így bármilyen sminkhez társítható.

max_factor_1.PNG

Applikátorral rendelkezik, könnyedén használható a termék, annak ellenére, hogy kevés mennyiséget vesz fel, néhány mozdulattal csillogó ajkakat varázsolhatunk. Nálam tartósnak bizonyult (szájfényhez képest), nem hagy ragacsos érzést és nem érzem azt, mintha pillanatragasztót kentem volna az ajkaimra. :)

Drogériákban az ára: 3.200 - 3.500 Ft körül található, azonban. ha tetszik a termék a notino.hu oldalán már 2.310 Ft-tól hozzájuthattok. Ide kattintva megnézhetitek a termék színváltozatait.

A bronzosító első tesztelésre megvett....
Nagyon kellemes, krémes textúrája van, mégis nagyon könnyen felveszi az ecset a terméket és szuperül eldolgozható.
max_factor_2.PNG

Fehér bőrű lévén a világosabb árnyalatot választottam. Nagyon természetes hatást biztosít, kellemes, üde színt ad az arcnak és a legtöbb bronzosítóval ellentétben semmiféle sárgás tónusa nincs. Egyszerűen tökéletes. Tény, hogy építgetni kell a tökéletes hatás érdekében, de az könnyed eldolgozhatósága miatt ez egyáltalán nem problémás.

Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Nekem még a szájfények újabb kiadására, a Honey Lacquer - Indulgent Coral árnyalatúra fáj a fogam. :)

Szólj hozzá

smink kedvencek szájfény imádom bronzosító haul Max Factor notino.hu