2017. júl 25.

Melyiket is szeressem?

írta: koleo
Melyiket is szeressem?

parfüm kalamajka

Szerintem nem mondok újdonságot azzal, hogy nagyon sok parfüm kedvencem van. Remélem Ti is vagytok ezzel így, nekem sokszor nagyon nehéz a választás.

Töredelmesen bevallom, sokkal jobban szeretem online megvásárolni a termékeket, mint drogériában, nem titok: ennek kifejezetten anyagi okai vannak, hiszen ezekben a webáruházakban - pláne, ha még különböző akciókkal is találkozunk - sokkal kedvezőbb áron juthatunk a kiszemelt illathoz.
Vagy egy általam már jól ismert illatot, vagy pedig egy drogériában kipróbáltat választok, ami nem teljesen ismeretlen, így tudom, mire számíthatok.

Most is sorban áll néhány és kissé nehézkesen döntöm el, melyiket is válasszam utánpótlásnak.
Évszaknak megfelelően szeretem váltogatni a parfümjeimet: Ősszel és télen nagyon szeretem az erőteljesebb illatokat (pl: Thierry Mugler - Womanity), azonban tavasszal és nyáron inkább előtérbe helyezem a púderes, virágos, könnyedebb, esetenként édeskés illatokat (pl: BVLGARY - Omnia Crystalline), illetve vannak azok az illatok, amik nálam az "univerzális"kategóriába tartoznak, vagyis bármikor szívesen viselem (Chloé - Chloé vagy Chloé - Roses de Chloé)

parfum_2.jpg

Mivel folyamatosan felváltva használom a kedvenc illatokat, most is eljutottam abba a helyzetbe, hogy pótolnom kell és szükségem lesz egyre, mivel lassan, de biztosan elfogytak az illataim.

Még pontosan nem tudom, melyiket is szeretném, de ezeken gondolkozom, mert már elhasználtam és imádtam őket, illetve 1, amit még csak próbáltam, de szeretném hosszabb távon is tesztelni (Paco Rabanne):

- Chloé - Roses de Chloé
- Paco Rabanne - Black XS for her
- Chloé - Chloé
- BVLGARY - Omnia Crystalline

Nos ezek vannak nálam most a sorban.
Általában a notino.hu oldaláról szoktam megrendelni a parfümöket (van másik webáruház is, ahonnan korábban már rendeltem, szintén megbízhatóak, de erről majd egy másik posztban).

Nektek mi a kedvenc parfümötök?

Szólj hozzá

parfüm kedvencek illat notino.hu