2020. júl 21.

Ha nyár, akkor vízálló szempillaspirál

írta: koleo
Ha nyár, akkor vízálló szempillaspirál

Melyik a legjobb?

Bizony, nyáron előszeretettel nyúlok én is a vízálló szempillaspirálhoz. Bevallom őszintén, amikor 40 fok van árnyékban, nem igazán szeretek magamon sminket viselni. Ha nagyon megerőltetem magam, akkor az arcápolón és fényvédőn kívül egy laza BB krémet még felteszek, de kb. ennyi. 

Ezt a szinte semmi - még igazán sminknek sem nevezhető valamit - azért szeretem feldobni úgy, hogy a szemöldököt kiemelem, illetve feldobok egy szempillaspirált és szájfényt, vagy rúzst. Nos nálam ennyiből áll ilyenkor a smink (most biztos jó néhányan megköveznének érte, de tényleg nem csípem a nagy melegben a vakolatnyi alapozót és minden egyebet magamon...)

Ilyenkor szeretek vízálló termékekkel dolgozni, hogy az eredmény tartós legyen és abban az esetben se hagyjam el mondjuk a fél szemöldököm menet közben, ha izzadok a nagy melegben.

Szempillaspirálból is vízállót szoktam ilyenkor használni és tudom, sokaktól lehet hallani, hogy hosszú távon nem egészséges a vízálló szempillaspirál, mert megtöri a pillákat és nem lehet normálisan lemosni. Nekem egyikkel sem volt még idáig problémám. Olajos lemosóval, vagy lemosó balzsammal kíméletesen és tökéletesen el lehet távolítani és még a pilláim is megvannak...szóval szerintem nem vészes. Nyilván azért oda kell figyelni, hogy ne dörzsöljük szanaszét a szemünket a lemosás során, illetve a vízálló dolgokhoz tényleg érdemes bombabiztos lemosókat használni, de ezeken felül nem hinném, hogy gondot okoznának.

Sokat próbáltam már az évek alatt és, hogy szerintem melyik a legjobb vízálló szempillaspirál, íme, néhány kedvencem:

Amit a legutóbb vásároltam és most is ezt használom az a L'Oréal Paris Volume Million Lashes vízálló változata 

loreal_1.png

Amit ez előtt használtam és szintén nagyon szerettem az a Catrice Glam&Doll Volume Mascara vízálló szempillaspirálja.

catrice.png

És végül, de nem utolsó sorban a 3. nagy kedvencem a Maybelline Lash Sensational vízálló változata.

maybelline.png

Ezek közül bármelyiket szívesen használom és bármelyiket újraveszem, amikor elfogynak. Általában váltogatni szoktam őket, vagyis, ha éppen elfogy az egyik, akkor nem feltétlenül ugyanazt veszem rögtön újra. Szeretek újakat is kipróbálni, de az évek során nekem ezek beváltak.

Nektek melyik a kedvencetek?

Szólj hozzá

vízálló szempillaspirál szempilla Catrice Maybelline LOréal notino.hu