2017. júl 24.

Szerzemények

írta: koleo
Szerzemények

csak szimpla újravevős, körülnézős....

Szerencsésnek mondhatom magam, mert a közelemben megtalálható elég sok drogéria, többek között Müller is. (A párom ezt néhányszor nem igazán ugyanígy véli, de sebaj... :) )

Nagyon sokszor találkozom olyan - számomra bevált - termékekkel, amiket újraveszek.
Ezek is hasonló módon kerültek egy bevásárlás alkalmával a kosaramba.

17932687_1606026096091840_3773331126920151040_n.jpg

- Batiste száraz sampon - Tropical
- Swiss O.Par hamvasító sampon
- Nivea - Aqua sensation nappali arckrém

A Batiste száraz samponjait nagyon szeretem, már több illatban is megvettem, ezúttal új felfedezésem volt a trópusi illat és gondoltam miért is ne, kipróbálom. Nem csalódtam, nagyon kellemes, szuper kis termék.

Ebben a körben még egy hajápoláshoz kapcsolódó terméket beszereztem, a Swiss O.Par hamvasító samponját.Melírozott hajamhoz szoktam vásárolni, vagy ezt, vagy pedig a Schauma termékét, hogy ne sárguljanak meg a tincseim és eddig tökéletesen tette a dolgát, ezt is többször újravettem. Keverni szoktam belőle az éppen használt samponomhoz, de önmagában is tökéletes.

Végül, de nem utolsó sorban újravásároltam a Nivea Aqua sensation nappali arckrémét. Nem is krém, inkább gél állag felé hajlik, ami azért is jó, mert hamar felszívódik, könnyű eloszlatni az arcbőrön. Inkább nyárra javasolnám, hihetetlenül frissítő hatása van, megfelelően hidratál és nekem az illata is tetszik.

A Batiste száraz samponjait akár on-line is megrendelhetitek például a notino.hu weboldaláról ide kattintva.
Nivea termékeket is találtok, azokat pedig ide kattintva tekinthetitek meg.

Nektek mik azok a termékek, amiktől nem tudtok/nem akartok megválni?

Szólj hozzá

arcápolás hajápolás arcbőr haul szerzemények Nivea Müller Batiste notino.hu Swiss O.Par