2017. máj 24.

Yves Rocher újra és újra...

írta: koleo
Yves Rocher újra és újra...

Bizonyára már rájöttetek a címből is, hogy egy általam nagyon is kedvelt márka termékéről írok ma. Nem is egyről! :)

Azt el kell mondanom, hogy ez a beszerzésem jóval korábban volt, de mindenképpen meg szerettem volna várni, amíg alaposan ki tudom próbálni a termékeket.
Ez olyannyira sikerült, hogy a 4 termékből 2 már el is fogyott és az egyiket újra is vettem... :)
Na, de ne szaladjunk ennyire előre, íme a termékek:
 yves_rocher.PNG

- Krémes tusfürdő (2 db): Makadámdió és Gyapotvirág illattal
- Kézápoló- és radírozó olaj
- Lábápoló- és radírozó krém

Ha egy szóval kellene jellemeznem: IMÁDOM!!
Nálam mind a 4 termék kiválóan teljesített, amin még magam is meglepődtem, mert erre őszintén nem számítottam.

A tusfürdők közül nekem inkább a makadámdiós tetszett, azt sokkal krémesebbnek és jobban hidratálónak éreztem, mint a másikat (persze az is tetszett az illata miatt, de ez jobban). Azóta már mindkettőt elhasználtam, de a makadámdiósból vettem is egy másikat.

17265640_1233070003477006_8299859033473417216_n.jpg

Kéz szépítő és radírozó olajban az tetszett igazán, hogy hihetetlenül gyorsan regenerálta az ekcémássá foltosodott kezeimet. Szépen leradírozta az elhalt hámsejteket, az olaj pedig azonnal hidratálta a bőrömet. Ezzel a kis termékkel a hetek óta fájó kezeimet 1-2 kezelés után rendbe tudtam hozni. Ez is újravevős lesz, de még van belőle, szóval nem kell rohannom utánpótlásért.

És végül, de nem utolsó sorban a lábápóló- radírozó krém is beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, ezzel is teljes mértékben elégedett vagyok. Nálam mindig a sarkaim a kritikus pontok, amit gyakran kell ápolni, radírozni. Szerencsére ezzel a termékkel ez nagyon egyszerűen és gyorsan megoldható. Az illata ennek is nagyon jó és szerintem, ha kifogyóban lesz ezt is újra fogom vásárolni.

Ti próbáltatok már Yves Rocher termékeket? Melyik a kedvencetek?
Ha nincs a közeletekben üzlet, akkor a webáruházban is beszerezhetitek a termékeket ide kattintva, ahol folyamatosan értesülhettek az újabb termékekről, akciókról, kedvezményes ajándékcsomagokról.

Szólj hozzá

kedvencek tusfürdő kézápolás imádom lábápolás online webáruház Yves Rocher