2016. már 16.

PinkPanda haul és unboxing, első benyomások

írta: koleo
PinkPanda haul és unboxing, első benyomások

Kezdjük az elején. A helyzet az, hogy beismerem, sminkmániás vagyok. De ez nem újdonság :) 
A másik dolog pedig, hogy imádok új termékeket kipróbálni és nagyon szeretem a kicsomagolás izgalmát. Sikerült rendelnem a pinkpanda.hu weboldalról az akció keretében, ami úgy szólt, hogy a vásárlásod mellé 3 ajándékot is kapsz (1-et te magad választhatsz a listából, a másik kettő pedig meglepetés, ők csempészik a csomagodba :) )

Éééééés ma már kézhez is kaptam az én csodálatos csomagomat és, hogy egy kicsit ti is csatlakozhassatok az én izgalmamhoz, gondoltam készítek egy unboxing posztot.

Első véleményem: a csomag hihetetlenül dekoratív kis dobozban érkezett, a doboz belső részében, a tetején egy védőréteg található, valamint legfelül a rendelésről szóló számla, a termékek egy sminkmotívumokkal díszített csomagolópapírral voltak még pluszban lefedve.

unboxing_1.png

Összesen 5 db terméket rendeltem és a 3 ajándék volt az extra.

unboxing_2.png

Rendelésem (a nevekre kattintva a termék oldalára látogathattok):

Az ajándékok pedig a következők voltak:

Amit én magam választottam: Makeup Revolution Iconic kontúr paletta - Golden hot árnyalatban
A csomag meglepetése: Montagne Jeunesse Fruit Smoothie tápláló arcmaszk
A második meglepetés: O.W.N. Candles Scented Wax Melt Sample viasz illatgyertya - Spiced vanilla illatban 4 db-os mintadarabok

unboxing_3.png

Összességében: a termékek csodálatosak, swatchokat még nem készítettem egyelőre, de amint kipróbálom őket olvashattok frissítést itt a bologon. :)

Most sem csalódtam, a csomagolás és minden egyes darab első osztályú, tökéletes és látszik, hogy a webáruház különös gondot fordít a vásárlók megnyerésére, mind a csomagolást tekintve, mind pedig a tökéletes on-line ügyfélszolgálatot, ahol Eszter sminkguruként és beauty bloggerként a felmerülő kérdésekre válaszol.

Nektek hogy tetszik? :)

Szólj hozzá

imádom haul Pinkpanda Makeup Revolution Freedom Makeup