2020. máj 29.

Drogéria online - házhoz jönnek a kedvencek

írta: koleo
Drogéria online - házhoz jönnek a kedvencek

Azt hiszem az elmúlt időszakban nagyon sokan gondoltak arra, milyen jó is az, ha a háztartásban szükséges termékeket akár online is megrendelheti, legyen szó testápolásról, higiéniai termékekről, vagy akár mosószerről, tisztítószerről.

Megkönnyítette a kialakult helyzetet, hogy nem is kellett bizonytalanul választani, hanem azt rendelhettem házhoz, amit ismerek. Jó érzés volt tudni, ha akarom, ki sem kell tennem a lában a lakásból, mégis a kifogyóban lévő termékeinket megrendelhetem.

Bevallom, én is éltem a lehetőséggel, kihasználva az otthonról rendelés adta kényelmet és persze a kedvezményeket jómagam is összeszedtem néhány terméket az online drogériából. Az sem volt utolsó szempont, hogy a megrohamozott boltokban az eladók már nem győzték a polcokat tölteni, így előfordult, hiába próbáltam az általam keresett terméket több helyen megvásárolni, átmenetileg nem volt készleten, vagy éppen még nem adódott alkalmuk kipakolni. Ezzel nincs is semmi baj, hiszen óriási felvásárlási láz volt, de ezeket a termékeket megtaláltam a webáruházban, így meg is rendeltem.

Amiket én vettem:

A kedvenc Coccolino öblítőnk

jegyzet_2020-05-28_214458.png

Persil discs mosókapszula

jegyzet_2020-05-28_214347.png

Ez eddig nem valami nagy dolog, de szegény mosógép csapágyasra járta magát és talán még a szomszéd cuccait is mosta, annyiszor forgott...

És, ha már ott jártam, akkor körülnéztem az arcápolás részlegen is, mivel a Foreo-s arctisztító készülékemhez kellett egy tisztító gél. Gyorsan bele is került ez a Neutrogena Hydro boost a kosárkámba.

jegyzet_2020-05-28_215130.png

Nos az biztos, hogy nem nagy dolgok, de ezek olyanok, amik, ha éppen nincsenek otthon, eléggé tudnak hiányozni az embernek.

Ti milyen gyakran rendeltek online?

 

Szólj hozzá

online rendelés online webáruház Coccolino Neutrogena notino.hu Persil