2020. már 26.

Szemöldök igazítás gyorsan, egyszerűen

írta: koleo
Szemöldök igazítás gyorsan, egyszerűen

Sminkesként az egyik alapvető dolog, amit mindig szem előtt tartok, hogy bármilyen sminket is készítek, a szemöldök formázása, kiemelése nagyon fontos szerepet tölt be. Legyen szó egy egyszerű nappali sminkről, vagy egy alkalmi sminkről, a szemöldök keretet ad az arcunknak.

Mindenek előtt le kell szögeznem,  mindenkinek más típusú termékek válnak be a napi használat során, illetve ami valakinek nem jó, az könnyen lehet, hogy másnak az álom termék.

Ugyanez a helyzet a szemöldök termékekkel is. Számos fajtát próbálgattam már, nem volt egy sem, amire azt tudtam volna mondani, hogy nem vált be, nem szerettem. Talán, ha mégis valami negatívumot kellene mondanom, nekem a tégelyes szemöldök gélek annyira nem lettek szívemhez közeliek, mert sosem tudtam elhasználni a teljes mennyiséget azelőtt, hogy lejárt volna a szavatossága, vagy éppen beszáradt volna.

Attól függően választom meg a terméket, hogy milyen hatást szeretnék elérni. Egy természetesnek tűnő szemöldök kialakítására érdemes por állagú terméket használni, míg, ha szeretnénk egy extra tartós és feltűnő szemöldököt kreálni, akkor érdemes a géles állagú termékek felé venni az irányt.

Személy szerint a legjobban a szemöldökporok és a szemöldökceruza után nyúlok, mutatok is nektek néhányat, ami nekem nagy kedvenc és jó áron beszerezhető. Ha a linkre kattintotok, megtekintetitek az összes elérhető terméket a notino oldalán.
Szóval ceruzát tekintve előnyben részesítem, aminek egy kicsit waxosabb állaga van, így a felvitel után már nem feltétlenül szükséges még egy géles termékkel fixálni, hogy tartós legyen.

Amit kifejezetten szeretek, a Maybelline - Brow precise ceruzája, aminek az egyik végén egy kefe található, amivel könnyen eligazgathatod a rakoncátlan szálakat is. Előnye, hogy nagyon vékony szálak rajzolására is alkalmas, precízen lehet vele dolgozni.

jegyzet_2020-03-26_082441.png

A másik termék, amit ajánlanék nagyon hasonlít ehhez, hiszen ugyanúgy vékony ceruzáról van szó és szintén található kefe a végén. Ez nem más, mint a Catrice - Slim'Matic terméke.
Sokan említették, hogy nagyon gyorsan elfogy. Nem tapasztaltam ilyet, bár hozzá kell tennem, én nem "újrarajzolásra" csak némi kiegészítésre és színezésre használtam, emiatt egy-egy alkalommal nem is kellett olyan sok mennyiség.

jegyzet_2020-03-26_082920.png

Amit pedig még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi vagyok rá, azok a Benefit szemöldök termékei, különösképpen a Goof proof és a Precisely, my brow termékek keltették fel az érdeklődésemet.

jegyzet_2020-03-26_083220.png jegyzet_2020-03-26_083220_1.png

Nektek mi a kedvenc szemöldök terméketek? milyen típusút használtok szívesen?

Szólj hozzá

szemöldök szemöldök formázás Catrice Maybelline szemöldök ceruza Benefit notino.hu