2020. már 26.

A micellás vizek "legje" - Bioderma

írta: koleo
A micellás vizek "legje" - Bioderma

Szerencsére manapság már nagyon sok fajta termékből válogathatunk akár a micellás vizekből, annak megfelelően, milyen a bőrtípusunk, mennyire érzékeny, vagy éppen melyik az, amiből már több flakonnal is elhasználtunk, mert annyira jó termék.

Az egyik ilyen a Garnier micellás vize, amiből megszámolni sem tudom mennyit használtam el. Nagyon szeretem, könnyen elérhető, hiszen drogériákban, szupermarketekben is kapható termék.
Ami azonban mégis az örök kedvenc (de csak akciósan veszem meg :) ) az a Bioderma Sebium micellás víz.

jegyzet_2020-03-26_085950.png

Ebből is sok flakonnal elhasználtam már, ez a fajta kombinált és zsíros bőrre való. Sminkre érkező vendégeknél is, aki ilyen bőrtípussal rendelkeznek, nagyon szeretem használni, letisztítani és előkészíteni a bőrt a lehető legjobb. Megnyugtatja az arcbőrt, illetve alkoholmentes és hipoallergén.

Általában akciók keretében szoktam megvenni, jóval kedvezőbb áron, hiszen ez a termék drágább, mint drogériában kapható társai.

A másik, szintén a Bioderma termékcsaládba tartozó micellás víz a Sensibio H2O, ami szintén nagy kedvencem. Ez a rózsaszín kupakos és érzékeny bőrre való változat. Nálam ez is bizonyított, csakúgy, mint előző társa, de szintén csak akció keretén belül szoktam beszerezni, mert árban nagyjából egy és ugyanaz.

jegyzet_2020-03-26_090812.png

Nektek melyik a kedvenc micellás vizetek? Próbáltátok már a Biodermát?

Szólj hozzá

Bioderma micellás víz notino.hu