2020. feb 17.

A kifutók illata - Victoria's Secret

írta: koleo
A kifutók illata - Victoria's Secret

A klasszikus fehérneműkön kívül a Victoria's Secret márkánál megtalálható sok különböző parfüm és testpermet is. Nem gondoltam volna, hogy ennyi féléből válogathatunk. Amikor az első ilyen terméket vásároltam, a parfümök helyett inkább a testpermet mellett döntöttem.

jegyzet_2020-02-17_202228.png

Végül a Coconut Passion elnevezésű illat mellett döntöttem. Nagyon kellemes az illata és ami a legmeglepőbb, még hosszan is tart. A nyári időszakban különösen kedvelem, kicsit kevesebb, mint egy parfüm, de a tartósságára nem lehet panasz.

Nem meglepő, hogy ennyire kelendőek az illatos termékek is, hiszen a szakma nagyjai közreműködéseivel készültek, úgy mint: Annie Buzantian, Adriana Medina, Mark Knitkowski, Alexandra Carlin, Carlos Vinals és még sorolhatnám. Ha egy kicsit utánajárunk a divatház múltjának és jelenének, külön meg kell említenünk más készítményeket is, mint például tusfürdő gélek, testápoló tejek és krémek, amik szintén közkedveltek.

A linkre kattintva böngészhettek a különböző variációkban, egyszerűen hihetetlen mennyi mindent kínál a márka. 

Sokaknak a név egyet jelent a "szexiséggel", nem csak a fehérneműk, de az illatok között is mindenki megtalálhatja a megfelelő választást.

Na és persze amellett sem mehetünk el szó nélkül, hogy milyen csodásak a parfümök design-jai. Az illatok többsége eau de parfum, ami az összetételét tekintve sokkal intenzívebb illatot biztosít.

Az én kedvenceim:

Love me

jegyzet_2020-02-17_203544.png

XO Victoria

jegyzet_2020-02-17_203820.png

Crush

jegyzet_2020-02-17_203742.png

és az Eau so sexy

jegyzet_2020-02-17_203820_1.png

Ugye milyen szuperül néznek ki? Nagyon tetszenek! Sajnos az illatukat nem igazán ismerem, de tudjátok, engem egy csinos kis csomagolással meg leget venni :) 

Nektek van kedven illatotok a márkától? Próbáltátok már?

Szólj hozzá

illat Victorias Secret notino.hu illat kedvenc