2020. jan 30.

Bőrápolás a hideg időszakban

írta: koleo
Bőrápolás a hideg időszakban

Ahogyan elkezdődnek a hidegebb hónap, az emberek többsége gyakrabban nyúl a különböző kéz-, test- és ajakápoló készítményekért, hiszen ez az időjárás változás megviseli a bőrünket.
Szerintem nem lehet elégszer elmondani, mennyire fontos a megfelelő ápolás
Sajnos jómagam is küzdök ezzel a hidegben, ami leginkább a kezeimen mutatkozik.

A legtöbbször csak az igazán "gazdag" összetevőjű krémek válnak be, mint például a Neutrogena Hydro boost kézrém.

neutrogena.PNG

Nagyon kellemes, géles formula, gyorsan beszívódik a bőrbe és nem hagy egyáltalán semmilyen zsíros réteget. Elég intenzíven hidratál és az illata is szuper. Táskabarát változatú a kiszerelés, így bármikor, bárhová magaddal viheted.
És pluszban egy kis info: most a notino.hu oldalán jelenleg futó promóció keretében kedvezménnyel vásárolhatóak a testápolási termékek, amibe ez a krém is beletartozik.

A másik dolog, ami mindig megtalálható a táskámban, az az ajakbalzsam. Több márkától próbáltam már, de az eos termékei közül már 3-at is próbáltam.
Az első egy kókuszos volt, amit megvásároltam, majd téli limitált kiadásban volt megtalálható 2 db egy csomagban: 1 sütőtök és 1 vanília ízesítéssel. IMÁDOM! A vaníliásból van még, de a sütőtököset elhasználtam.
Ami még nagyon megragadta a fantáziámat és végül egyet be is szereztem belőle az a color boost pink blush elnevezésű változat.

eos.PNG

Már a csomagolása is nagyon megtetszett, fehér és pink, letisztult, de van benne egy kis játékosság. És maga a termék is egy kicsit trükkös...ugyanis ez nem csak egy szimpla ajakbalzsam. Az ajkakra felkenve rózsaszínre vált  a színe. Ezt még nem bontottam meg, mivel feleslegesen nem szeretem kinyitogatni, ha van másik a táskámban,  így bővebben nem tudok nyilatkozni róla, de egy próbát szerintem megér! :)

Nektek mi a kedvenc ápoló terméketek a hideg időszakban?

 

Képek forrása: notino.hu

Szólj hozzá

eos testápolás kézápolás ajakápolás Neutrogena ajakszínezés