2020. jan 16.

Téli arcápolás

írta: koleo
Téli arcápolás

Azt elmondhatjuk, hogy az igazán hideg időszak januárban köszöntött ránk. Itt sem szabad elfeledkeznünk a megfelelő ápolásról (legyen az arcápolás, vagy testápolás), hiszen a hideg is könnyen "kárt" tehet a bőrünkben, amit utána nagyon nehezen tudunk csak helyreállítani vagy kezelni.

Ebben a dologban az én választásom inkább a minőségi arckrémekre esik. És igen, sajnos ezek nem mindig az olcsó kategóriába tartoznak, de lehet a pénztárcánkhoz mérten is megfelelő kozmetikumokat találni.
A linkre kattintva a notino.hu kínálatából választhatjátok ki a számotokra legmegfelelőbbet, érdemes keresgélni, szuper termékekre bukkanhattok.

Az én kifejezett kedvencem, amit már nagyon sokszor újra is vettem, a Clinique - Moisture surge 72 hour hidratáló arckréme. 

jegyzet_2020-01-16_134837.pngSzeretem mert:

  • nagyon könnyed, gél formula, ami gyorsan beszívódik
  • valóban hidratál 
  • érzékeny bőrűeknek is ajánlom, hiszen olaj- és parfümmentes
  • friss érzést nyújt az arcbőrnek
  • nekem még ezek mellett tökéletes sminkalapnak is bizonyult, hidratált marad a bőr alapozó használatával is

A legkisebb kiszerelés is nagyon sokáig elég, nagyon keveset kell belőle használni, bőven kifejti a hatását vékony rétegben kenve is.

Amit pedig nem olyan régen szereztem be - és még nem igazán tudok nyilatkozni róla, de nagyon kíváncsi leszek rá - az pedig a Bio-Oil ápoló olaj.

jegyzet_2020-01-16_135854.png

Amiért ezt választottam, az a rengeteg pozitív visszajelzés, amit olvastam róla. Hegkezelésben igen szép eredményeket értek el, akik használták a készítményt, így gondoltam, magam is teszek vele egy próbát.
Egy műtéti heget szeretnék vele kezelni és nagy reményeket fűzök a termékhez, remélem beválik.

Elsőre a kisebb kiszerelést vettem meg, gondoltam teszek vele egy próbát (de még ez a kis csomag is hosszú ideig elég lesz), ha beválik, akkor pedig valószínű folytatom a kezelést és beszerzek akár egy nagyobb változatot.

Nektek mik a kedvenc téli ápoló készítményeitek?

Szólj hozzá

arcápolás arcbőr arckrém Clinique bio-oil