2018. aug 02.

A tartós rúzs titka: hidratált ajkak

írta: koleo
A tartós rúzs titka: hidratált ajkak

avagy maszk a szájra

Elsőre kicsit meghökkentem azon, hogy lényegében az arcra már ismert maszk ajkakra való változatban is fellelhető, de olvastam róla és azt gondoltam: ugyan miért is ne?

Szóval gyors elhatározástól vezérelve megvettem a Clinique pep-start pout restoring night mask (na ennél hosszabb nevet már keresve sem találhattak volna) elnevezésű termékét. Bevallom, annak ellenére, hogy magam vásároltam, mégis kétkedve fordultam felé, vajon tényleg tud-e annyi, amennyit ígér?

Leírása szerint: éjszakai (vagy bármikor használható) maszk, mely speciálisan az ajkak intenzív hidratálására lett kifejlesztve. Alkalmazható önmagában, vagy akkor, ha extra hidratálásra van szükség. Gyönyörű, puha és egyenletes alapot nyújt a rúzsok felviteléhez.

clinique.JPG

Nos az intenzív hidratálás egyértelműen pipa! Valóban nagyon intenzíven ápol, emiatt számomra inkább csak éjszakára kényelmes viselet, nappalra már túl sok lenne. Az biztos, hogy szuperül előkészíti az ajkakat, reggel a rúzsozáshoz ápolt és puha ajkakkal kelhetünk fel. :)

Na persze a rúzsozás előtt még alapos tisztítás is szükséges, de a hidratálás kész, szóval így már bátran fel lehet kenni a matt rúzst is.
Olvastam véleményeket a vásárlás előtt és voltak, akik egy idő után szárító hatást tapasztaltak, de én ezt nem éreztem eddig. (Remélem nem is fogom :) )

Árban nem olcsó, 6.000 Ft környékén mozog, de a különböző kuponos napok alkalmával szokott Clinique termékekre vonatkozó kedvezmény is megjelenni, szóval akár még azt is érdemes lehet kivárni.

Szólj hozzá

ajakápolás Clinique