2018. júl 30.

Smink Bourjois módra

írta: koleo
Smink Bourjois módra

primer és BB krém

Mindig vevő vagyok az újdonságokra, szeretem kipróbálgatni a különböző kozmetikai cégek éppen megjelenő aktuális termékeit.
Ezért is vetettem rá magam a Bourjois 2 új termékére, amint megláttam az állványon.

bourjois.JPG

Elsőként a primer keltette fel az érdeklődésemet. Azt ígéri, hogy: "azonnal elfedi a fáradtság jeleit, finomítja a pórusokat és az apróbb ráncokat."  Nos egy biztos, hogy B5-, C- és A-vitaminban gazdag primer, ami valóban segít, hogy az arcbőr felfrissüljön, üdébbnek és ragyogóbbnak látszódjon. Szerencsére nincsenek olyan vészesen nagy szem alatti karikáim, amik a fáradtságot tükröznék, így nekem tökéletesen beváltotta az ígéretét. Leírása szerint akár önmagában is lehet használni, hogy kiegyenlítse a bőrtónust és elfedje az apró hibákat a bőr felületén, de bevallom, így nem szeretem alkalmazni, valahogy azt érzem, legalább egy BB krém kell még hozzá, hogy elégedett legyek a végeredménnyel.

Arra tökéletes, ami a nevében is benne van: primer. Alapozó vagy BB krém előtt egységesíti, előkészíti az arcbőrt és hidratál.

Mivel a Healthy mix családból az alapozót már próbáltam (már majdnem el is fogyott), ezért úgy gondoltam, hogy a primerrel együtt kipróbálom a BB krémet is, a sietős hétköznapokra és amikor jó állapotban van a bőröm, amúgy is szeretem a BB, vagy CC krémek lágy, ragyogó fedését. Nem nehezítik el az arcbőrt és némelyikben igen gazdagon hidratáló összetevők is felfedezhetőek.

Ebben sem csalódtam, az én bőrömön nagyon jól működik, a kettőt egyszerre használom (primer + BB krém) és nagyon tetszik a végeredmény. Nem túl magas fedésű, így csak azoknak ajánlom, akik ennek megfelelő terméket keresnek. Az apróbb bőrhibákkal megbirkózik, de akárcsak a többi BB krémet, ezt sem szabad egy alapozó fedésével összevetni.

Az árakról: Primer - 3.200 - 3.400 Ft körül; BB krém - 3.700 - 4.000 Ft körül mozog. Bourjois termékeket találhattok drogériákban is, így érdemes megnézni, akció keretében kedvezőbb áron lehet hozzájutni. Ha online rendelnétek, akkor érdemes meglesni a notino.hu oldalát is, a termékek itt is elérhetőek.

Egyetlen hátrányként azt tudnám mondani, hogy mint minden más arcra való terméknél, itt is a színskála elég szerény. Csupán 3 árnyalat elérhető. Nekem mondjuk a legvilágosabb stimmel, bár azt is el kell ismerni, hogy BB és CC krémekből soha nincs olyan nagy színválaszték. Elég jól alkalmazkodik az arcbőr színéhez, de a hozzám hasonló fehér bőrűeknek előfordulhat, hogy néhány csepp alapozó világosítóra szükség lesz.

Ti próbáltátok? Nektek hogy tetszett?

Szólj hozzá

primer BB krém Bourjois notino.hu