2017. dec 11.

Ismét egy kis ajakravaló

írta: koleo
Ismét egy kis ajakravaló

Lancome - matte shaker

Azt hiszem, azt már látjátok, hogy nem csak simán smink, de azon belül rúzs imádó vagyok. :)

Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy kipróbáljam-e a Lancome matt változatú rúzsait, ugyanis a kollekciót megelőző juicy shakerekről nem sok jót hallottam.
Végül aztán nálam landolt az első vicces kis üvegcse 378 Pink Power árnyalatban.

lancome_1.PNG

Azt el kell mondanom, hogy ez a rúzs nem a rohanós reggeleken gyorsan kifestem az ajkaimat változat. Alaposan fel kell rázni, hogy megfelelően összekeveredjenek az összetevői, majd a kupakot letekerve a szivacsos applikátoron található mennyiséggel tudjuk rúzsozni az ajkainkat.

Maga az applikátor elég nagynak tűnik, ezért a vékonyabb részeken kicsit trükközni kell vele, de ugyebár gyakorlat teszi a mestert....

Amit még tapasztaltam, hogy nem lesz az az abszolút matt hatású (és némiképp azért transzferál is...), de nagyon kellemes viselet az ajkakon, nem szárít, valóban ez a "second skin" hatású, így szépen, egységesen kopik. Nálam egy rétegben is jól fed, de általában 2 réteget szoktam felvinni, a biztos hatás érdekében.

Mivel az első igencsak beváltotta a hozzá fűzött reményeimet és nagyon tetszett az elért végeredmény, megvettem egy másik árnyalatot is, ami a 379 Yummy Pink árnyalat.

lancome_2.PNG

Ezt az árnyalatot is nagyon kedvelem, de kopás szempontjából az élénk színe miatt ez nem teljesít olyan jól, mint ez előző, Pink Power változat. A színe nagyon tetszik, igazán vagány és feltűnő árnyalat, de még a viselhető kategóriából (legalábbis nekem).

Összességében mindkettőt nagyon szeretem, egész napra a Pink Powert választom, mert ennél az árnyalatnál nincs szükség utána igazításra, rövidebb időtartamra viszont örömmel választom a Yummy Pinket, mert hihetetlenül szépen mutat ez a szín az ajkakon.

Egyiket sem bántam meg, remélem, nagyon sokáig kitartanak :)

Ha szeretnétek beszerezni, javasolni tudom a notino.hu weboldalt, ahol igen jó áron juthattok hozzá, valamint, ha alkalmatok nyílik a budapesti üzletben átvenni a termékeket, akkor még a szállítási költséget is megspórolhatjátok, illetve akár ki is próbálhatjátok tesztereken a termékeket.

Ide kattintva máris a Lancome Matte Shaker kínálatához juthattok

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Szólj hozzá

kedvencek rúzs imádom matt rúzs Lancome notino.hu ajakszínezés