2017. aug 29.

A várva várt korrektor csoda

írta: koleo
A várva várt korrektor csoda

Maybelline Instant Anti-Age - The Eraser

Mint oly sokan mások, én is nagyon vártam, hogy itthon is kapható legyen a Maybelline szinte ikonikussá vált korrektora.

Külföldi bloggerek, illetve akik neten/drogériákban már be tudták szerezni egyenesen ódákat zengtek róla, így nem is volt kérdés, ha nálunk is kapható lesz ez a kis csodaszer, akkor mindenképpen ki kell majd próbálnom.
Amint megjelent már rohantam is az üzletbe, hogy megvehessem.

Első körben amit meg kell jegyeznem: sajnos csak 2 árnyalatban kapható. (light, medium). Reménykedtem, hogy esetleg lesz fair (legvilágosabb) árnyalatban is, de sajnos nincs.
A light változatban szereztem be, de Hófehérke lévén nagyon úgy tűnik, hogy kizárólag a nyári bőrszínemhez lesz jó szem alatti karikák elfedésére. Még barátkozunk, de eddig töretlen a lelkesedésem a termék iránt. Az állaga nagyon kellemes, a szivacsos applikátorral személy szerint semmi gondom (sokan ezt emelték a termék negatívumaként). maybelline.PNG

Nagyon krémes, könnyen eldolgozható és nálam szuperül tart. A színnel vannak kisebb gondjaim, mert a normál bőrszínemmel nagyjából egyforma árnylatú az itthon kapható legvilágosabb árnyalat (nem alkalmas a szem alatti terület világosítására), de így is el fogom használni, csak nem feltétlenül a szem alatti karikákra, hanem inkább a pirosság és a bőrhibák elfedésére. Mivel nyáron nem használok nagyon semmilyen alapozót (pedig a mostani színemhez passzolna korrektorként), inkább, ha szükséges, csak önmagában ezt használom, szépen eloszlatva, így tökéletesen egységesíti a bőrfelületet, így nincs egy elnehezítő alapozó+korrektor kombináció az arcomon a nagy melegekben.

Összességében nagyon szuper kis termék, nekem tetszik a végeredmény, de jó lenne még egy világosabb árnyalat.... :)

Ti kipróbáltátok már? Mi a véleményetek?

Szólj hozzá

korrektor szerzemények DM Maybelline