2017. aug 18.

Hajápolás és formázás Aussie-val

írta: koleo
Hajápolás és formázás Aussie-val

Régóta szemezgettem már az Aussie termékekkel, valami miatt eddig mégis elkerültem őket.
Most azonban úgy döntöttem, ha már akciós is, akkor miért is ne próbáljam ki??? :)

Elsőként nem mertem olyan sok terméket vásárolni, bevallom, kissé felemás érzéseim voltak a márkával kapcsolatosan. Egyes vélemények szerint szuperek, mások pedig kevésbé pozitívan nyilatkoztak róla.
Végül úgy határoztam, egy hajápoló olajat és egy "tengerparti hullámokat" ígérő textúráló sprayt vásárolok.

19429594_120320191906063_9200876432677404672_n.jpg

Amit elsőként meg kell említenem: az illata mindkettőnek eszméletlenül finom!
Ha olvastátok már néhány bejegyzésem, akkor tudjátok, hogy ez nálam nagyon fontos szempont.

De az illaton túl amit még el tudok mondani:

3 miracle oil: könnyed, mégis gazdag ápoló olaj, amely segít a hajvégek ápolásában. Göndör/hullámos hajúként állandóan használok hasonló olajokat, hogy ne legyen szénaboglya kinézete a hajamnak. Szerencsére hamar beszívódik, a hajat nem zsírosítja, nem nehezíti el. Viszonylag kevés mennyiség elegendő belőle még az én dús hajamra is, csak az alsó 1/3-át szoktam ezzel ápolni. A hajtövekre nem javaslom a hasonló termékek felvitelét, hiszen az szinte azonnal zsírosodáshoz vezethet.

Miracle beach waves: ahogyan említettem, alapból kissé göndör/hullámos hajszerkezettel rendelkezem, szóval nem is a hullámosítás miatt, inkább az egységes, szép fürtök kialakítása miatt vettem a terméket. Hajmosás után, törölközőszáraz haj szoktam fújni. Nálam bevált, tetszik a végeredmény, amit elérek, egyetlen negatívumként azt mondanám, hogy nagyon "ráül" a hajra és olyan érzés, mintha hajlakkal fújtam volna be. Szóval a textúrát megadja, valóban egyfajta "tengerparti hullámos" haj kinézetét kelti, de személy szerint nekem ragacsos lesz tőle a hajam. Ez a negatívuma annyira nem zavaró, már újra is vettem a terméket, de lehetne kicsit könnyedebb állagú.

Annyira megkedveltem mindegyik terméket, hogy még az akció keretein belül egy nagybevásárlást csináltam: sampon, balzsam, ápoló olaj (2 féle változatban), textúráló spray (beach waves), száraz sampon, hajpakolás. Remélem semmit nem hagytam ki, ha mégis, akkor azt a következő Aussies bejegyzésben megtaláljátok :)

Ti vásároltatok már termékeket a márkától? Nektek hogy vált be?

 

Szólj hozzá

kedvencek hajápolás haul szerzemények Aussie beach waves hajápoló olaj textúráló spray