2017. júl 17.

Avon ecset teszt

írta: koleo
Avon ecset teszt

avagy megéri-e az árát?

Néhány bloggernél láttam, hogy mennyire kedvelik ezeket az ecseteket és mivel alkalmam nyílt kedvezményes áron hozzájutni, gondoltam, miért is ne, akkor már én is kipróbálom őket... (Katalógusból rendeltem, tanácsadón keresztül, de az aktuális kiadásban éppen akciós áron hirdették az ecsetek egy részét.)

Rendeltem:
- alapozó ecsetet
- pirosító ecsetet
- korrektor ecsetet
- füstösítő ecsetet18380723_1797516303910054_2902548102751715328_n.jpg

Megmondom őszintén, nem igazán tetszenek.
A korrektor- és a füstösítő ecsetek szálai nagyon kemények és mosás/használat során sem puhulnak egy cseppet sem. A korrektor ecsettel egyáltalán nem tudtam eldolgozni a felvitt terméket, egyszerűen csak magába szívta a felvitt korrektor és maszatolni lehet csak vele. A füstösítő ecset formája jó, valóban szépen lehetne vele eldolgozni a festéket, de a szálak keménysége miatt nem vállalom be, hogy a szememnél sokszor használjam.

Az alapozó ecset véleményem szerint nem elég tömör, csíkoz az eldolgozásnál, de neki adok még egy esélyt más típusú alapozóval, hátha...
Ami ezek közül nagyon bevált, az a pirosító ecset. Megfelelően tömött és elég puha is, jó vele dolgozni.

Nem tudom, a többi miért ilyen, de azokat nem ajánlom, pláne érzékeny bőrűeknek.

Szóval nálam eddig 3-ból 1, ami bevált, több vélemény alapján a púder ecset nagyon szuper. Ahhoz még nem jutottam hozzá, eddig nem láttam még katalógusban, de ezek után már nem vagyok biztos benne, hogy megveszem...
Az akció keretében nagyjából 1.000 - 1.500 Ft között mozog az ecsetek ára darabonként (pontos árat nem tudok mondani, már nem emlékszem rá és a katalógust sem találtam....). Azt, hogy ez megéri-e, mindenki eldöntheti saját maga, nekem az eddigi tapasztalatok alapján sajnos csalódás.

Ti próbáltátok ezeket az ecseteket? Nektek bevált?

Szólj hozzá

smink ecset Avon