2017. jún 13.

Make Up Factory próbatétel

írta: koleo
Make Up Factory próbatétel

Már elég régen történt, hogy rászántam magam, kipróbálom a Make Up Factory folyékony szemhéjfestékeit.

Az ára - ha jól emlékszem - nagyjából 3.500 - 3.700 Ft környékén van, ami nem olcsó, viszont maga a termék igencsak érdekes...
Ami tetszik, hogy az applikátor formájának köszönhetően jól használható, szépen fel lehet vinni vele a terméket a szemhéjakra. Én még ecsettel/ujjal el szoktam dolgozni, így precízebb és sokkal szebb lesz a végeredmény. Egyvalamit nem szabad figyelmen kívül hagynunk: gyorsan szárad, így tanácsosabb először csak az egyik szemhéjunkra felvinni, eldolgozni, majd ezután következhet a másik, így biztosan nem okoz majd bonyodalmat.

Gyönyörű metál fénye van,  tartós és amin meglepődtem: még nap végére sem áll össze az apró redőkbe.
Személy szerint a krémes termékeket por állagúval szoktam fixálni, mert így tartósabban és nem gyűlnek össze az apróbb ráncokba sem, viszont ennél ez kihagyható. Sokoldalúan felhasználható: akár önmagában, akár fedőrétegként, esetleg alaprétegként, vagy tusvonalként egy tusecset segítségével.

16789582_191890574629727_4525659627374772224_n.jpg

Összesen 4 árnyalatban kapható, kizárólag a Müller drogáriákban, ebből kettőt választottam: Iridescent pink és Iridescent blue. A nevükből adódóan valóban irrizáló színek, fény váltakozásának hatására az alapszín mellett más színek is megjelennek és nagyon különlegessé varázsolják a szemfestést. (További részletek a termékről ide kattintva elérhetőek)

Bátran ajánlom, aki akció keretében, vagy végösszegi kedvezménykupon ellenében olcsóbban hozzá tud jutni a termékhez, szerintem nem fogja megbánni.

Ti szeretitek a krémes állagú szemhéjfestékeket?

Szólj hozzá

smink kedvencek imádom szemhéjfesték Müller Make Up Factory