2017. már 23.

Pirosítás? Természetesen...! :)

írta: koleo
Pirosítás? Természetesen...! :)

Rimmel pirosító vélemény

Ebben a bejegyzésben egy már elég sokak által emlegetett termékről szeretnék írni Nektek, ami nem más, mint a címben is leírt Rimmel pirosító (becsületes nevén Rimmel lasting finish soft colour blush), mégpedig a 220 Madeira árnyalatban.

Először egyik kedvenc youtuberem videójában láttam, mennyire tetszik neki az árnyalat és mivel amúgy is drogériában járkáltam, nézelődtem...hát gondoltam, miért ne??? Kipróbálom!
Engem is meglepett, hogy egy pirosító ennyire lenyűgözött. Persze elsőként csak a kezemen próbálgattam és ott is tetszett a végeredmény, de aztán másnap, amikor éles is bevetettem, na akkor jött a wooow hatás.
Remélem a fotó visszaadja az árnyalatot, kicsit barnás-mályvás árnyalatról van szó (inkább barnának mondanám), az arcra felkenve pedig nagyon gyengéd pírt varázsol, hihetetlenül természetes és kellemes árnyalat. Ez számomra azért is bizonyul jó választásnak, mert  orca részen az almácskáknál mindig kipirosodok, de az alapozó és ez a pirosító szuperül kordában tartja a pirosságomat.

rimmel.PNG

Tartottam tőle, hogy a hófehérke bőrömön ez a tégelyben sötétnek tűnő alapozó valóban jól mutat-e majd (figyelembe véve az előbb említett piros foltjaimat is), de szerencsére a visszajelzések is meggyőztek, hogy tökéletes választás volt. 

Formulája könnyed, ecsettel, kézzel, szivaccsal könnyen felvihető és eloszlatható. Jómagam keveset használok belőle, hogy természetes hatást érjek el vele, jól építhető, a szín intenzitása könnyen fokozható.
Mostanában valahogy amúgy is a kissé lilás-barnás-mályvás-bogyós vonalat képviselő árnyalatok felé fordulok és ezekért is nyúlok a drogériák polcain.
Egy pirosító kiválasztása amúgy sem könnyű feladat....figyelni kell a bőrünk tónusára, az elkészült sminkünk színvilágára, szóval sok összetevős a dolog és könnyen mellé lehet nyúlni. 

Nagyon elégedett vagyok vele és a téli-tavaszi-őszi időszak egyik nagy kedvence volt és lesz nálam :)

Nektek mi a kedvenc pirosítótok?

Szólj hozzá

smink kedvencek imádom pirosító Müller Rimmel