2017. már 06.

Macskamánia

írta: koleo
Macskamánia

Dedoles.hu rendelésem

Mi mindenre jók a közösségi oldalak?
Többek között arra, hogy az ajánlókban/idővonalon feltüntessenek olyan termékeket, amik aztán nagyon piszkálják az ember fantáziáját és ellátogat a weboldalra, bővebben megismerni a terméket/termékeket.

Ezzel most én is így jártam. Történt ugyanis, hogy egyszer elém került a Dedoles.hu webáruház hirdetése. Kaptam az alkalmon és máris körbenéztem. Imádom a macskás motívumokkal díszített termékeket, szóval volt néhány, amire fájt a fogam :)

Végül a nagy böngészés közepette egy akkor kedvezményesen megvásárolható termékre esett a választásom, kis, kerek oldaltáska az elején 2 cicával.
Alig vártam, hogy megérkezzen, már rögtön bontottam is és meg kell mondjam, azóta szinte állandóan ezzel mászkálok. Igazán megszerettem és örülök, hogy megvásároltam. Pici, de mégis minden szükséges dolog belefér (pénztárca, telefon...stb na és persze minden egyéb, amit egy nő képes belezsúfolni egy falatnyi táskába :) )

kiadvany1_mod.png

Ha Ti is szívesen vásárolnátok, ide kattintva már el is kezdhetitek a keresgélést.A webáruházzal és az ügyintézéssel is maximálisan elégedett voltam/vagyok, szerintem még visszalesek további macskás termékekért :)

 

Szólj hozzá

táska kedvencek imádom szerzemények dedoles.hu