2017. feb 06.

Clinique próbatétel

írta: koleo
Clinique próbatétel

tényleg megéri??????

Már többször is említettem Nektek, hogy viszonylag a szerencsésebbek közé tartozom, mert nem igazán vannak bőrproblémáim (eltekintve olykor-olykor persze...).
Ez továbbra is így van, azonban a téli hideg nagyon megviselt, ehhez még hozzáadódtak az allergia miatt kialakult pöttyeim és foltjaim...szóval nem éreztem magam túlságosan komfortosan.
Mit tesz ilyenkor az ember sminkimádó lánya???? Naná, hogy smink után nyúl, de nem is akármilyen után.

Elkezdtem nézelődni, vajon melyek lehetnek azok a termékek, amik megfelelhetnek az én érzékennyé vált bőrömnek, viszont olyan alapozóra is szükségem volt, aminek jó fedése van, de nem tömíti el a pórusokat, nem allergizál és egész nap tartós marad.
A nagy keresgetés közepette akadt szembe (mert mire is jó a facebook meg a google...) a Clinique termékcsalád. Szégyen vagy sem, még sosem volt egyetlen termékem sem ezelőtt a márkától, mindig is drágának tartottam. Nagy elkeseredettségemben gondoltam, mit veszíthetek, kipróbálom. Mivel nem vagyok az a random vásárló típus, jó alaposan utánajártam, olvasgattam véleményeket, teszteket, hogy megbizonyosodjak, valóban ez a nekem való termék.

Ami elsőre megfogott, hogy "minden mentes", vagyis nincsenek benne olyan összetevők, amik allergizálnak. (Az összetevők pontos listáját ide kattintva megtaláljátok Krémmánián)
Jómagam Müller drogériában és Marionnaud parfümériában szereztem be a termékeket, mert éppen akció volt, így nem jutottam volna hozzá kedvezőbben internetes vásárlás esetén sem.


Mit is vettem pontosan?
- Cliniqie - Beyond Perfecting 2 in 1 alapozó és korrektor (02 - Alabaster árnyalatban)
- Clinique - Almost púder (02 - Neutral árnyalatban)
- Clinique - Moisture surge hidratáló krém (30 ml-es kiszerelésben)

clin_1.png

Mindezeket még 2016 decemberében szereztem be, kedvezménnyel vásároltam, így viszonylag jó áron juttattam hozzájuk. Nagyjából 1,5 hónapja használom rendszeresen mindegyik terméket és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel.
A hidratáló krém gél állagú, könnyen eldolgozható, nagyon hamar beszívódik és tökéletes alap a sminkhez.
Az alapozó szivacsos applikátorral  ellátott (ami sokaknak nem tetszik, én viszont tökéletesen megbarátkoztam vele), így megkönnyíti az egyenletes felvitel, utána jóval könnyebb eloszlatni, eldolgozni. Állaga sűrű, krémes, nem szárít és nem nehezíti el a bőrt, valamint az árnyalat tökéletesen passzol a bőrszínemhez.
A púderrel is maximálisan elégedett vagyok, nem kiemelkedő a többi púdertől, jól fixálja az alapozó/korrektort, sokáig a helyén is tartja.

clin_2.png

A sok olvasásnak hála, sikerült mindegyikből a bőrtípusomnak megfelelőt kiválasztani, ugyanis a Clinique termékek az egyes bőrtípusoknak megfelelően csoportosíthatóak.
(Minden bőrtípusra ajánlott, Normál-száraz bőrűeknek, Normál-vegyes bőrűeknek, Normál-zsíros bőrre ajánlott).
Ha vásárlásra szánjátok el magatokat, előtte mindenképpen alaposan nézzetek után a a kiválasztott terméknek, vagy érdeklődjetek a szaküzletekben, drogériákban, hogy melyik, milyen bőrtípusra ajánlott.
(Arcápolásról szóló bejegyzésemet ide kattintva érhetitek el.)

Összességében: bár az áruk nem olcsó, de szerintem megéri, főleg, akinek érzékeny, vagy problémás bőre van. Nekem nagyon beváltak, örülök, hogy megvettem őket.

Ti használtok Clinique termékeket? Mi a véleményetek?

Szólj hozzá

arcápolás alapozó kedvencek imádom arcbőr bőrtónus Clinique Müller Marionnaud alapozó kiválasztása