2016. dec 12.

Parfum.hu ajándékcsomag

írta: koleo
Parfum.hu ajándékcsomag

Az a megtiszteltetés ért, hogy a Parfum.hu webáruház meglepett egy ajándékcsomaggal, amelyben - gondolom nem árulok el nagy meglepetést -  egy parfüm lapult. :) Ráadásként elmondhatom, hogy szuper Mikulás napi ajándék volt, pont december 6-án kaptam a kezembe a csomagot :)

parfum_hu_3.png

A parfüm, amit kaptam: Pussy Deluxe - Showcat, amit ide kattintva meg is tekinthettek, illetve rendelhettek.
Kiszerelése: 30 ml, a doboza és az üvege pedig eszméletlenül cuki.
Néhány napja kaptam meg, tesztelgettem, de el kell mondjam, ez tipikusan egy nyári illat.
A fejillat nagyon erős citrusos vonal, a szívillat már tartalmaz édesebb jegyeket is, de az alapillatban ismét visszatér az inkább citrusosabbra hajazó vonal. (A parfüm illatjegyekre vonatkozó írásomat ide kattintva olvashatjátok)

Be kell valljam a hasonló jellegű illatokat télen nem nagyon kedvelem, ilyenkor az édesebb és karakteresebb illatok élveznek elsőbbséget. Mondjuk Christina Aquilera - Red Sin, amit újra is vettem, de akár említhetném a már régóta kívánságlistás Paco Rabanne - Black XS parfümöt is, amit viszont drogériákban már többször tesztelgettem :)
parfum_hu_2.png

Az illat maga hosszan tartó, erőteljes és valóban kizárólag azoknak ajánlom, akik kedvelik a citrusos jegyeket hordozó illatokat. Ez az illat egyféle kiszerelésben kapható, a posztban említett parfümöket is megtaláljátok az oldalon, a nevükre kattintva eléritek őket, de ezeknél többféle kiszerelés elérhető, kiválaszthatjátok a számotokra leginkább megfelelőt.

Szeretném megköszönni a Parfum.hu webáruháznak, hogy ezt a csomagot elküldte Nekem :)
Nagyon örülök a terméknek, a webáruházzal maximálisan elégedett vagyok, a parfümöt nagyon alaposan becsomagolták, még a külső kartondoboz is tele volt a cég logójával :) Tudjátok, nálam nagyon fontos szerepet játszik a csomagolás, szóval ezzel maximálisan megvettek :)

 parfum_hu_1_2_1.png

Nektek mi a kedvenc parfümötök?

Szólj hozzá

parfüm meglepetés parfum.hu