2016. nov 24.

Secret Selection

írta: koleo
Secret Selection

....a sokadik... :)

Instagramos posztok alapján már biztosan láttátok, hogy elég nagy rajongója lettem ennek a kis beauty box kiadásnak. Ennek részemről 3 nagyon nyomós indoka van:

  • a termékek hazai áruhazákban nem, vagy csak ritkán kaphatóak, szerény választékban
  •  minden termék teljes kiszerelés, így bőven van idő tesztelni a terméket, kitapasztalni a tulajdonságait (ez persze hátrányt is jelenthet, ha nem válik be a termék, akkor nem csak egy kis utazóméret bánja...)
  • szuper kedves(ek) az itt dolgozó hölgy(ek) :)

A legutóbbi (novemberi) csomag már az 5. kiadás volt, azonban én sajnos az elsőről lemaradtam, így nálam csak a 4. csomag volt.
És mi is volt benne?
Íme:
secret_selection_4_2.png

  • Woods of Windsor tusfürdő - kék orchidea és vízililiom illatban: nos, mondhatni semmi extra...az illata finom, nem túl harsány és teszi a dolgát, szóval erről nagyon sok mindent nem is igazán tudnék mondani. A Nivea tusfürdőkhöz tudnám hasonlítani, az állaga kicsit sűrű, viszont felvitelkor megfelelően habzik.
  • Amie Morning Clear - Purifying facial wash: erre a termékre már sokkal, de sokkal kíváncsibb voltam. Nem is alaptalanul. Meglepően jó arclemosónak bizonyult! Ahhoz, hogy megfelelő véleményt alkothassak róla, reggel, este ezt használtam, nagyjából mióta megkaptam a dobozt. Ami biztos, hogy nagyon kíméletesen és alaposan tisztít, nem irritál, érzékeny bőrűek is bátran használhatják. Más arclemosókkal összehasonlítva számomra hatékonyabban távolította el a szennyeződéseket.
  • Squeeky Clean - Scrubaholic face scrub: ez a termék is igencsak felkeltette az érdeklődésemet, tekintve, hogy a korábbi csomagban lévő, szintén a márka nevével fémjelzett kézkrém nagy kedvencem lett. Amikor először ki szerettem volna próbálni, nagyon meglepődtem, ugyanis hihetetlenül apró szemcsés arcradírról van szó és egyúttal szinte biztos voltam benne, hogy nem fog beválni. Be kell valljam: TÉVEDTEM. Személy szerint jobban szeretem a nagyobb szemcsés radírokat, azonban ez sokkal hatékonyabb és kevésbé irritálja a bőrt.
  • Orly körömlakk: megmondom őszintén, nagyon boldog voltam, amikor megtudtam, hogy a kis csodacsapat egy meglepetést rejtett a csomagomba. Ez nem volt más, mint még egy ebből a fantasztikus körömlakkból. Szintén instagramon láthattátok az egyikkel elkészített manikűrt. A lakk tartós (itt azért megemlíteném, hogy alap- és fedőlakkot is használtam!), nem pattogzott le 1-2 nap után, nagyjából 5 napot bírt szinte teljesen épen és utána kezdtek látszódni a sérülések és persze a házimunka nyomai :) Nagyon praktikus a gumírozott kupak, kényelmes tartani és nem csúszkál a kezedben.

secret_selection_4.png

Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a csomaggal is és izgatottam várom a karácsonyi kiadást!

Még egy fontos információ: aki 5 csomagot rendel az VIP tagságot nyer és ezzel különböző meglepetések várják.
Rendeléssel és a termékekkel kapcsolatban a Secret Selection facebook oldalán tudtok érdeklődni, melyet ide kattintva érhettek el.

Ti rendeltetek már? Mi a véleményetek?

Szólj hozzá

kedvencek imádom arcbőr arctisztítás arcradír beauty box Secret Selection