2016. nov 21.

Az életem rendezve jövőre

írta: koleo
Az életem rendezve jövőre

DM Life Book 2017

Aki követ instagramon, láthatta, hogy sikerült hozzájutnom a DM Life Book 2017 egy példányához.
A kiadás érdekessége, hogy nem található belőle 2 db ugyanolyan termék, vagyis, amit megvásároltál, olyan tuti biztos, hogy nem lesz senkinek.

Mikor először meghallottam, már biztos voltam benne, hogy ez kell Nekem. Rögtön az akció kezdetének napján be is rohantam a hozzám legközelebb eső üzletbe (nyitásra :) ) és keresgélni kezdtem ezeket a csodákat. Még nem voltak kinn, de segítséget kérve egy nagyon kedves és segítőkész eladó hölgytől (akinek innen is köszönöm, hogy nem mentem az agyára :) ) elsőként az egész készletet átnézhettem.

Így esett a választásom erre a szépségre:

dm_life_book.png

Tavaly is megvásároltam a szintén Papetri paperworks által tervezett kiadást. Ami különbség, hogy akkor mindegyik ugyanolyan volt,  4 fajta előlap járt a kiadáshoz, melyeket évszaknak megfelelően cserélhettél, illetve, ami a legfőbb eltérés, hogy  a korábbi kiadás nem évhez kötött. Abban nem szerepelnek napra pontosítva a hónapok napjai, hanem csak felsorolva, így azt akármelyik évben felhasználhatod :)

Felépítésben nagyon hasonlít a 2 kiadás, a mostaniban extra a jegyzettömbbel ellátott könyvjelző. Találhatunk benne havi és heti rendszerező, jegyzetelő részt, órarendet, ha nyomon követnénk a gyerkőcök napirendjét, bevétel és kiadás tervezőt, kedvenc receptek, vagyis csupa hasznos dolog, ami megkönnyíti a napi rutin kialakítását és a feladatok, teendők szerevezését, rendszerezését. Található benne egy kis mappa rész, ahová papírokat, dokumentumokat tehetünk, hogy a könyv kinyitásakor nem szóródjanak szét. És végül, de nem utolsó sorban a belső rajzok fantasztikusak, vidámak, hangulatosak, a színező pedig megnyugtatja a nap során felspannolt idegeket :)

Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült hozzájutnom (kizárólag DM active beauty tagok számára volt elérhető), így biztos lehetek benne, hogy mindent idejében és határidőre meg tudok szervezni jövőre.
Az akció részleteit és a lehetséges DM Life Book 2017 változatokat itt tekinthetitek meg.

Ha szerencsések vagytok, még lecsaphattok egyre, ugyanis a készlet erejéig árusítják az üzletek.

Ti beszereztétek? Hogy tetszik?

Szólj hozzá

imádom szerzemények DM DM Life book 2017