2016. nov 15.

Parfümöt online? - notino.hu

írta: koleo
Parfümöt online? - notino.hu

szépségápolás és illat webáruház

Manapság egyre inkább teret hódítanak az otthon kényelméből, gyorsan, egyszerűen leadott rendelések, azaz online webshopokból történő vásárlás.

Számtalan oldal közül választhatunk, de mielőtt rendelnénk, érdemes körülnézni, mi is vár ránk egy megrendelés során/után.
Személy szerint azokat a webáruházakat kedvelem, amelyekről elég sok véleményt lehet olvasni különböző fórumokon, legyen az akár pozitív, akár negatív.

Mint azt már sokszor leírtam, nem vagyok az a random vásárló, így nem csak a vásárolni szándékozott terméknek, de az online áruháznak is alaposan utánajárok.
Egy ilyen keresés alkalmával akadtam (ki sem mondom mikor :) ) a notino.hu (azaz akkor még iparfumeria.hu) webáruházra. Először félve, csak 1 terméket rendeltem, aztán, amikor láttam, hogy tökéletes minőségű és nem utolsó sorban abszolút eredeti termékhez jutok hozzá (a bolti áraknál jóval kedvezőbben), már sokkal bátrabb voltam.

Rólam érdemes tudni, hogy szeretem kipróbálni a termékeket az üzletekben elhelyezett tesztereken, de mivel nem vagyok a saját pénztárcám ellensége, ezért alaposán utánajárok a kedvezményes lehetőségeknek.

Azt elmondhatom, hogy az első rendelést számos további követte és csak, hogy néhányat említsek (egy kis kedvcsinálóként):

Aqualina - Pink Sugar
Cristina Aquilera - Red Sin
Laura Biagiotti - Laura
Versace - Crystal Noir
Thierry Mugler - Womanity

notino.png

Képek forrása: notino.hu

Számos illat közül választhattok és érdemes alaposan körülnézni, mert ajándékszettek és csomagok is elérhetőek.

És, hogy ne csak az illatokról essen szó, a webáruházban nem kizárólag parfümöket, hanem szépségápolási- és dekorkozmetikai termékeket, valamint sok egyéb kiegészítő terméket is vásárolhattok.
Érdemes feliratkozni a hírlevélre is, első kézből értesülhettek az akciókról, újdonságokról.

Összességében nagyon kedvelem az oldalt, bátran ajánlom.

Ha kérdésetek lenne, az ügyfélszolgálaton készséggel állnak rendelkezésetekre, segítenek akár a megrendelésben, akár, ha pontosítani, vagy módosítani szeretnétek a megrendelést.

Ti rendeltetek már Tőlük? Mik a tapasztalataitok?

Szólj hozzá

arcápolás smink parfüm testápolás online rendelés online webáruház notino.hu