2016. okt 06.

Arctisztítás gyorsan és egyszerűen

írta: koleo
Arctisztítás gyorsan és egyszerűen

Neutrogena Visibly Clear (citrom és mandarin kivonattal)

Azt már többször is említettem, hogy nem vagyok az a random vásárló típus, mielőtt bármilyen terméket vennék, alaposán utánanézek, olvasok róla, meghallgatom mások véleményét, illetve amennyiben lehetséges, akkor a drogériák polcain kihelyezett tesztereken ki is próbálom.

A kipróbálást leszámítva, így történt ez most is, hogy arctisztító/arcradír vásárlásra kényszerültem. Szeretem a jól bevált termékeket újravenni, azonban az a tapasztalatom, hogy néha meg kell válnom ezektől egy kis időre és kipróbálni valami újat. Ennek több oka is van:

  • az egyik, hogy kíváncsi vagyok mindig az újdonságokra, ezért természetemből adódóan is szívesen kipróbálok termékeket, amik másoknak beváltak, vagy, ami megragadja a fantáziámat :)
  • a másik pedig, hogy úgy érzékeltem, a bőrömnek is kifejezetten jót tesz a változás (legyen szó akár arc-, akár testápolásról)

Legutóbbi vásárlás alkalmával 2 különböző arctisztítót/arcradírt is beszereztem, az egyik a Neutrogena Visibly Clear bőrfinomító bőrradír (citrom és mandarin kivonattal).

neutrogena.png

Amit a termék ígér:

  • pórusfinomító és matt hatás
  • egyenletes bőrfelszín
  • mélyreható pórustisztítás
  • a citrusos kivonatnak köszönhetően élénkítő hatás

Hosszabb ideje használom, hogy valóban hiteles véleményt tudjak alkotni a termékről (nagyjából a felét már elhasználtam a 150 ml-es tubusnak), amit pedig tapasztaltam:

  • valóban jól tisztít, ahogy a képen látható, apró kis tisztító gyöngyök vannak benne, amik hatékonyan radírozzák az elhalt hámsejteket
  • eltávolítja a felesleges faggyút és valóban mattá teszi a bőrt
  • az illatát nagyon megszerettem, felpezsdít, élénkít
  • az egyenletes bőrfelszín terén nem tapasztaltam nagy változást (ezen a téren nálam a Lush arcradír jobban működik :) ), ettől függetlenül nem mondom, hogy nincs, de lényegi változást nem éreztem.

Összességében, szerintem egy jó kis termékről van szó, amit ígér azt javarészt teljesíti, Nekem mindennapos reggeli-esti arctisztításhoz megfelelő, de amikor szükség van a "nagyágyúra", akkor a Lush termékeket részesítem előnyben :)

Ár-érték arányban is elmondhatom, hogy megfelelő, a 150 ml nagyjából 1.400-1.600 Ft környékén szerezhető be(Müllerben vásároltam, de a legtöbb drogériában kapható). Most pedig, a Glamour-napok alkalmával egyéb kedvezmény is igénybe vehető, akár erre a termékre is.

Nektek mi a véleményetek? Milyen arctisztító terméket szerettek? Van olyan terméketek, ami abszolút bevált és semmiképpen nem cserélnétek le? :)

Szólj hozzá

arcápolás arcbőr arctisztítás arcradír Müller Neutrogena Glamour-napok