2016. ápr 17.

Új BB krémet próbáltam ki

írta: koleo
Új BB krémet próbáltam ki

Hélia-D BB krém teszt és vélemény

Vannak ugyan bevált termékek, na, de mire is való egy beauty blogger, ha nem tesztelésre :)
Gondoltam, mivel amúgy is igen kedvező áron szerezhető be (DM Drogéria: 499 Ft), illetve, mert kedvelem a BB és CC krémek különböző változatait, kipróbálom.
Ha jól láttam, 2 árnyalatban kapható: Világos és Normál. Mivel az én bőröm színe vetekszik egy hyporekláméval, ezért egyértelműen a világos mellett döntöttem.

helia_d.png

A színe tökéletes - meglepetésemre -, ugyanis fel voltam rá készülve, hogy, mint minden BB krémet, ezt is világosítanom kell, de nem, az árnyalat tökéletes.

helia_d_2.png

Állaga sűrű, krémes, bőrre kenve könnyen eloszlatható. Az illata Hélia-D krémekre jellemző, kellemes, lágy illat, ami egyáltalán nem okoz zavaró érzetet.

Ami számomra negatívum: matt hatást ígér - hozzáteszem, ezt tartja is, tökéletesen mattit-, ezzel együtt sajnos igen erőteljesen kiemeli száraz részeket. Mivel nem ismertem korábbról ezt a krémet, ezért hidratálókrémet kentem alá. Még így is nagyon meglátszódtak a száraz részek.
Olajos/zsíros bőrűek számára ajánlom, nekik tökéletes hatást nyújt majd, illetve a nyári időszakban egy laza nappali sminkként tökéletesen megállja a helyét. Nagyjából 1 hete használom, mindig hidratálókrémmel, próbálom megtalálni az ideális mennyiséget, ami fedést is biztosít, de nem szárít. 

Az én bőröm a téli időszakban és azt követően még egy kis ideig vízhiányos, emiatt is fordulhat elő, hogy egyelőre várat a tökéletes wow érzés. A nyári melegben a bőröm jellege is változik, ezért inkább arra számítok, hogy ebben az időszakban lesz tökéletes társam.

Száraz, vízhiányos bőrűeknek hidratálás nélkül nem javaslom, ellenben a problémás bőrre tökéletes választás. Meglepően jól fed, már-már alapozó hatással ér fel, de a BB krémek jótékony tulajdonságai révén engedi lélegezni a bőrt, nem tömíti el a pórusokat. Nálam sikeresen felvette a harcot a pirossággal és a kisebb bőrhibákkal, egy korrektorral párosítva pedig egyenesen tökéletes fedést ad.

Szóval mindezeket összefoglalva most még csak szeretném szeretni, de kíváncsian várom a melegebb időszakokban hogyan teljesít majd. További használat után friss információkkal jelentkezem itt a blogon.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla? 

Szólj hozzá

BB krém DM Hélia-D