2018. aug 23.

Fényvédelem & hidratálás

írta: koleo
Fényvédelem & hidratálás

La Roche-Posay & M.A.C

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, mennyire fontos a bőr megfelelő ápolása. Különösen igaz ez az arcbőrünkre, hiszen mivel közvetlenül a bőrünk kerül kapcsolatba a környezettel, így nem árt odafigyelni, hogyan tisztítjuk ápoljuk. 

Különösen a magas UV sugárzások idején (de télen sem elhanyagolható!) fontos a megfelelő fényvédelem. Ez által nem csak megóvni tudjuk arcunkat, hanem megakadályozható a bőr idő előtti öregedési folyamata, melyet a napsugárzás káros hatásai okoznak.

Mivel jómagam nagyon fehér bőrű vagyok, ezért általában a legmagasabb faktorszámú fényvédőket részesítem előnyben. Nekem ezek váltak be, ezeknél érzem azt, hogy hatásosak. Nálam az abban jelentkezik, hogy a megfelelő mennyiségű krémet felkenve az arcbőröm napozás, napon töltött idő alatt sem húzódik, nincs égető, kellemetlen érzés.

34565231_799224530267523_3244282209359626240_n.jpg

Többféle készítmény is próbáltam már, a legutóbbi, amit beszereztem egy La Roche-Posay Anthelios 50+ fényvédő. Könnyed krémes állag, könnyen eldolgozható, nem hagy zsíros, nehéz érzetet az arcbőrön. Próbáltam már az Yves Rocher, illetve a Vichy szintén 50-es faktorú krémeit is, azokat is nagyon szerettem/szeretem.

Persze nem csak a fényvédelem, de a bőrtípusnak megfelelő hidratálás is elengedhetetlen, főleg nyáron. A vízhiányos bőrűeknek ilyenkor még fokozottabban kell figyelniük, de manapság viszonylag könnyű a megfelelő terméket megtalálni.
Ezek közül nekem az egyik kedvencem a M.A.C Fix+ arcpermet. Igen sokoldalú kis termék, akár sminkalapnak, smink egységesítésére, ecset benedvesítésére a pigmentek élénkítése érdekében, vagy, amire én is nagyon szeretem: napközben hidratálásnak. Kellemes permetet fúj, ami azonnal felfrissíti az arcot.

33200233_182400469132613_2897729531697692672_n.jpg

Alapból nagy M.A.C rajongó vagyok, de ez a termék az egyik kedvencem a márkától. Az új változatokból már megvettem a kókuszosat és lapul még egy original is a fiókban, csak, hogy biztos legyen az utánpótlás. Illetve, hogy egyet a táskámba dobhassak. Árát tekintve jobban szeretem megvenni a nagy kiszerelést, nem pedig az utazó változatot, mert így kedvezőbbre jön ki. (Nagy kiszerelés: 100 ml - 6.400 Ft; a kicsi pedig: 30 ml 3.700 Ft)

Ti milyen fényvédő terméket használtok? Mi a kedvencetek?

Szólj hozzá

arcápolás kedvencek arcbőr fényvédelem MAC arcpermet La Roche-Posay fix+