2018. aug 17.

Elfogyott, szerettem

írta: koleo
Elfogyott, szerettem

SJP - Lovely

Már az insta posztban is megosztottam veletek, hogy egy igen érdekes és a komfortzónámon messze kívülálló illatra esett legutóbb a választásom.

Ez nem volt más, mint Sarah Jessica Parker - Lovely nevet viselő parfümje.
Fás, virágos illatcsaládba tartozik.

sjp_2.jpg

Kép forrása: www.notino.hu

Illatjegyei:
Fej: alma, bergamott, levandula, mandarin
Szív: cédrus, orchidea, pacsuli
Alap: borostyán, pézsma

A fejillat határozza meg az első benyomást, ami azonban gyorsan el is illan. A helyét átveszi a szív illat, ami 1-2 (max. 3) órán keresztül érezhető, végül pedig a helyébe lép az ún. alap illat, ami a parfüm "végleges" illatjegyeit hordozza.
sjp.JPG
Ez pedig az én példányom...volt! :)
Ugyanis már elfogyott, de nagyon szerettem ezt az illatot. Annak ellenére, hogy igencsak szkeptikus voltam, mennyire válik be nekem ez az illat, meglepően kedveltem.
Tartóssága nem az igazi, ez mondjuk negatívum számomra, ennek ellenére ár-érték arányban teljesen jó változat. Aki tartós és intenzív illatra vágyik, nem lesz a kedvence. Nem hivalkodó, hanem inkább egy szolid, visszafogott illatról van szó.
Ha megrendelnétek, a notino.hu kínálatában ide kattintva elérhető. 
Ti próbáltátok már? Nektek tetszett az illat?
Szólj hozzá

parfüm illat notino.hu