2018. ápr 05.

Ékszerek kézzel készítve 2. rész

írta: koleo
Ékszerek kézzel készítve 2. rész

Janka handmade jewelry

Nagy örömömre szolgál, hogy ismét bizalmat szavaztak nekem és választhattam egyet Janka által készített fantasztikus ékszerekből.

Hihetetlenül jó érzés, amikor az ember kezébe vehet egy általa megálmodott, egyedi és csak neki szóló terméket. Pontosan ilyen élmény volt kibontani a Janka által küldött kis csomagot. Eszméletlenül izgatott voltam, hogy vajon élőben is lesz-e annyira szép, mint amilyennek elképzeltem?

janka_handmade.png

Átlátszó kis tasakban egy kísérőkártyával érkezett, rövid köszönő üzenettel. Nagyon kedves gesztus, nekem ez sokat számít, hiszen egy apró figyelmesség igazán fel tudja dobni az ember hangulatát.

janka_handmade_2.png

Maga a karkötő kék csipkeachát kövekből készült, ezüst részletekkel kiegészítve. Külön szeretném megköszönni, hogy az ékszert teljes mértékben magam választhattam. És persze csalódnom sem kellett....ahogyan láthatjátok a képekből, csodás munka.

janka_handmade_3.png

A kövek egységességét némiképp megtörve, középen egy (szerintem) párduc fejjel és Janka nevével gravírozott kerek kis dísszel lett végül teljes az ékszer.

janka_handmade_4.png

Gumis damilra fűzött karkötő, ami kényelmes viselet.
Nagyon köszönöm Jankának a bizalmat, hogy elküldte számomra ezt a csodaszép kiegészítőt. Azt még el kell árulnom, hogy meghívott vendégként részt vehettem a Siófoki Kézilabda Club új csarnokának megnyitó ünnepségén, amelyen már viselhettem a karkötőt és amelyik csapatnak a hópárduc lett a választott kabalája. Szóval az ékszer tökéletesen passzolt az ünnepélyes megnyitóhoz. :)

Egy szó, mint száz, ha egyedi kiegészítőkre vágytok, bátran merem ajánlani, hogy keressétek Jankát, instagramon a @janka.hanmade.jewelry néven találhatjátok meg. Kedves, segítőkész, forduljatok hozzá bizalommal.

 

Szólj hozzá

ékszer kedvencek karkötő imádom hópárduc Janka Handmade Jewelry