2018. jan 08.

Abszolút felrissülés

írta: koleo
Abszolút felrissülés

The Body Shop fejbőrradír és hajmaszk

Nem csak, mert blogot vezetek, de alapvetően szeretem kipróbálni a szépség- és testápolási, dekorkozmetikai újdonságokat.
Ezért is ragadtam meg az alkalmat, hogy megvásároljam a The Body Shop 2 viszonylag új termékét, a Fuji Green Tea fejbőrradírt és a Banános hajmaszkot.

Ezeket még szeptember-október folyamán szereztem be és elég alaposan tesztelgettem, hogy véleményt írjak róluk.

Fuji Green Tea fejbőrradír:

amit ezzel a termékkel kapcsolatban javasolnak, hogy minden 2. vagy 3. hajmosás alkalmával érdemes használni, sampon helyettesítésére. Tisztítja és radírozza a fejbőrt, egészséges fényt ad a hajnak.
A formula kicsit szokatlan volt számomra, hiszen az összetevők miatt eléggé sűrű állagú (kb. mint egy testradír plusz sűrítéssel :) ) maga a termék, azonban kevés víz hatására tökéletesen beledolgozható a fejbőrbe és habzik, akár egy sampon. Elsőre tényleg nagyon fura volt használni, de egyre jobban megkedveltem és megjegyezném, szuper illata van, amivel engem egyből megvettek.... A menta eszméletlenül frissítően hat a fejbőrre és a sókristályok pedig szépen tisztítják a fejbőrt. Szerencsére semmilyen problémája nincs a fejbőrömnek, de a hatását tekintve bátran javasolnám azoknak, akik valamiféle bőr rendellenességgel küzdenek (pikkelysömör, korpásodás...stb.), vagy gyorsan zsírosodó a hajuk, szerintem egy próbát megér.

Amit a termék használatával kapcsolatosan még érdemes tudni, hogy a hajmosást követően balzsam, vagy hajápoló alkalmazását még javaslom, nekem a melírozott hajamat sajnos szárítja, de erre vettem a következő terméket. :)

Nem olcsó, 5.490 Ft-ba kerül, ezért az összegért 240 ml-ert kapunk, ami nagyon sokáig elég, tekintve, hogy nem minden hajmosásnál javasolt ezt használni.

the_body_shop.PNG

Banános hajmaszk:

a másik termék, aminek nagyon finom az illata és a hatás sem marad el.
100%-ban vegán termékről van szó, ami összetevőinek köszönhetően nagyon jótékony hatással vagy a hajszálakra. A fejbőrradírral egy időben szoktam használni, hogy a "nagytakarítás" után meglegyen a regenerálás is. Már első alkalommal éreztem, hogy ez a termék nagy kedvencem lesz. Most úgy láttam a webshopban nem elérhető, de remélem, nem limitált, mert akkor kezdhetek újra vadászni...

Az én hajamnál bevált, nagyon szépen ápolja még a hajvégeket is. Nyilván egy teljesen károsodott hajjal nem hinném, hogy csodát tesz, de megelőzésnek és tüneti kezelésnek szerintem tökéletes. Az én hajam melírozott, de rendszeresen vágatok a végéből, így a hajvégek kevésbé töredeznek és ez a termék segít, hogy ez így is maradjon.

Nekem mindkettő tetszik, szeretem őket használni és remélem egyik sem csak időszakos terméke a márkának, hanem állandóan kapható lesz.

Ha szeretnétek kipróbálni a termékeket, akkor ezt megtehetitek a The Body Shop üzleteiben (üzletek listája ide kattintva elérhető)
Illetve megrendelhetitek on-line:
The Body Shop Fuji Green Tea fejbőrradír
The Body Shop Banános hajmaszk

Ti próbáltatok már valamilyen The Body Shop terméket? Nektek hogy tetszett? :)

 

Szólj hozzá

kedvencek hajápolás imádom hajmaszk The Body Shop Fuji Green Tea fejbőrradír