2017. nov 24.

A szempilla nem csak fekete

írta: koleo
A szempilla nem csak fekete

Isadora színes szempillaspirál

Még a nyár vége felé, augusztusban találtam rá Douglas parfürmériában az Isadora színes szempillaspiráljaira.

Mondanom se kellett azonnal megtetszettek ezek a szuper színek és ki is választottam magamnak az Aquatic elnevezésű árnyalatot, ami egy csodaszép kék.


isadora.PNG

Azt nem tudom megmondani, hogy a kollekció színei kaphatóak-e még az üzletekben, szerintem a nyári színek miatt valószínűleg egy limitált kiadásról van szó, de érdemes körülnézni, hátha megtaláljátok még.
Az árára pontosan nem emlékszem, olyan 6.500 - 6.800 Ft körül volt, szóval nem az olcsó kategóriába tartozik, de azt kell mondanom, minden forintot megért.

A nagy melegben szinte csak ezt használtam és az a helyzet, hogy most az őszi-téli időszakban is nagyon szívesen nyúlok hozzá. Szépen beszínezi a pillákat, tényleg ilyen kékek lesznek, mint az üvegen látszik (ellenben a Clinique hasonlóan drága árkategóriás szempillaspiráljával, ami semmi színt nem ad a pilláknak...óriási csalódás, de ezt majd egy másik posztban).

Kényelmes viselet, nap végére is kitart. A keféje meglehetősen fura, de ezzel megbarátkoztam, mivel szépen íveli a pillákat és megfelelő mennyiségű festéket lehet vele felvinni.

Egyetlen negatívumként említeném, hogy a külső felirat, az arany réteg nagyon kopik. Alig érek hozzá és lejön, ami azért valljuk be, egy ilyen terméknél nem a legelőnyösebb, de azt gondolom ezt a kis "hibát" el tudom nézni, mivel mindezek ellenére imádom. Nyaraláskor is ezt vittem magammal, folyamatosan megjegyzik az ismerősök, milyen szép kék a szempillám. :)

Nekem nem is kell ennél több. Örülök, hogy megvettem, még, ha sokalltam is érte a pénzt.

Ti próbáltátok már az IsaDora márka termékeit? Mi a véleményetek?

Szólj hozzá

szempillaspirál imádom Douglas IsaDora színes szempilla