2017. sze 28.

S, mint Schüssler

írta: koleo
S, mint Schüssler

Nagyjából 1 hónappal ezelőtt kaptam egy szuper kis csomagot a Schüssler NaturCosmedicstől, amelyben 2 eszméletlen termék lapult. Na jó, lelőttem a poént, de tényleg fantasztikus dolgokról van szó!

21041615_362816247467872_762580978232197120_n.jpg

Szinte azonnal el is kezdtem használni mindkét terméket és nagyon pozitívak a tapasztalataim.
A mélyhidratáló arcradír gyengéden, mégis alaposan távolítja el az elhalt hámsejteket, hogy az arcbőr felfrissülhessen. A leírás alapján a termékben sárgabarackmag olaj, kókuszolaj, valamint uborkakivonat található. A Schüssler-féle 8-as ásványi só pedig elősegíti a szövetek mélyebb rétegeinek hidratálását.
Nekem egyedül az illata, amivel nehezen barátkozom, de egy idő után már hozzászoktam. :) A legnagyobb gond, hogy az ember már szinte hozzá van szokva a parfümökkel illatosított termékekhez (hozzáteszem én is) és ezek után furcsa egy natúrkozmetikummal szembesülni.

Rózsavizes arctonik volt a másik termék, ami igencsak multifunkcionális, hiszen nem csak arctonikként, hanem frissítő arcpermetként is remekül alkalmazható. Mivel augusztusban érkeztek hozzám a termékek, amikor még meleg volt, ezt a tulajdonságát rögtön ki is használtam.
Pumpás kiszerelésben kapható, amivel megkönnyíti a mindennapi használatot. A vattakorong is gyorsan átitatható, amennyiben arctonikként szeretnénk használni, illetve ezzel arcpermetként is praktikusan alkalmazható.

21107935_128209774478695_3341363575649206272_n.jpg

A termékeket megrendelhetitek a schusslerkozmetikumok.hu weboldalon is, ahol különböző akciókkal és speciális csomag összeállítások is találkozhattok. Érdemes folyamatosan böngészni az oldalt.

Szólj hozzá

arcápolás arctisztítás arctonik arcradír natúrkozmetikum Schüssler