2017. júl 19.

Boldog születésnapot essence!

írta: koleo
Boldog születésnapot essence!

15. születésnapi trendkiadás

Mindig nagy érdeklődéssel várom az újabb és újabb trendkiadásokat, legyen szó essenceről vagy catriceról.

15. születésnap lévén az essence szuper kiadással és nagyon extra termékekkel rukkolt elő. Ahogy mindig, ezek közül jó néhány limitált kiadás, ami csak a készlet erejéig kapható, de találhatunk közöttük állandósult termékeket is.

Amit jómagam választottam, az egy limitált kiadású paletta, amit személyre lehet szabni, cserélhető elemekkel  kedvünk szerint alakíthatjuk akár utazó palettának is, hiszen a púder, bronzosító, pirosító szemhéjpúder és ajaktermékek is helyet kaphatnak benne.

kepkivagas_1.PNGA palettának 2 féle változata van:  4 és 8 részes, továbbá az egyszerűbb, fekete átlátszó tetővel rendelkező változata állandó termék az essence állványokkal rendelkező drogériákban, így beszerezhetőek, csakúgy mint a hozzávaló termékek nagy része is, amik a My must haves nevet kapták.

kepkivagas_2.PNG

Személy szerint a 4-es palettát választottam (limitált kiadás) és hozzá 3 db matt és 1 db fényes szemhéjpúdert.
Nagyon szeretem a füstös sminket, emiatt is válogattam így a színeket.

A színek (fentről lefelé haladva)
- cotton candy (fényes rózsaszín árnyalat)
- chilli vanilli (matt csontszín árnyalat)
- brownie'licious (matt barna árnyalat)
- black as berry (matt sötét lilás-fekete árnyalat)

Minőségüket tekintve a termékek szerintem a márka nevéhez hűen jól pigmentáltak, ezidáig is elégedett voltam a szemhéjpúderekkel, most sem csalódtam.

Tetszik az ötlet, hogy cserélgethetőek a paletta elemei, így tényleg mindenki saját ízlése szerint válogathat és a nagyobb változatba akár minden termékcsoportból tehető néhány darab (púder, bronzosító, pirosító, szemhéjpúder, ajaktermék).

Árakat tekintve: 4-es plaetta: 549 Ft/db; 8-as paletta 749 Ft/db; utántöltők 549 Ft/db.
Nekem tetszik, szerintem jól kihasználható, főleg, hogy ha úgy döntök, bármelyik elem cserélhető.

Ti mit gondoltok? Nektek van ebből a kiadásból terméketek? Nektek bevált?

Szólj hozzá

kedvencek paletta szemhéjfesték Essence Müller trendkiadás