2017. máj 15.

Fáradt, szomjazó arcbőr?

írta: koleo
Fáradt, szomjazó arcbőr?

Megoldás: arcmaszk

Bizonyára Ti is éreztétek már, hogy valami miatt nem elegendő a jól bevált hidratáló krém, bármit teszel, egyszerűen "szomjas" és "fáradt" az arcbőröd.

Ennek legfőbb oka lehet a vízhiány, vagyis nem fogyasztasz megfelelő mennyiségű vizet naponta, illetve az is problémát okozhat, ha a jónak gondolt arcápoló mégsem olyan jó. A nem megfelelő összetételű, vagy éppen nem a bőrtípusodnak megfelelő arcápoló is problémákat okozhat.

Adódik azonban egy viszonylag gyors segítség: ezek az arcmaszkok.
Többfélét is kipróbáltam már, most éppen a Garnier fátyolmaszkja került sorra.

garnier_arcmaszk.JPG

Nagyjából 690-700 Ft-os áron beszerezhető a drogériák és nagyobb üzletláncok polcain megtalálható, de akár online parfümériák oldalain is megtalálható (Érdemes az akciókat figyelni, hiszen akkor sokkal kedvezőbben hozzájuthattok akár a drogériákban, üzletekben, akár on-line)
Sokaktól, sokféle véleményt olvastam a termékről, mielőtt megvettem, így arra gondoltam, most már én is kipróbálom. Egyelőre ezt a zöld változatot próbáltam ki (3 féle színben/változatban elérhető) és meg kell mondjam, tetszett. Nem azt mondom, hogy "hűűűha", de teszi a dolgát és megfelelően hidratál, felfrissít. Ár-érték arányban kicsit drágának tartom, kedvezőbb áron is beszerezhetünk szintén szuper fátyolmaszkokat. Akció keretében jutottam hozzá 490 Ft körül vásároltam meg, így számomra megfelelő volt, de teljes áron már nem feltétlenül venném újra.


Ha szívesen kísérleteznétek, kipróbálnátok különböző arcmaszkokat, akkor javaslom, látogassatok el a notino.hu weboldalra, hol több közül is válogathattok. (ide kattintva már meg is találjátok)

Természetesen itt is fontos, hogy jól válasszátok meg a bőrtípusotokhoz megfelelő maszkot, hiszen az fog igazán segíteni.
Személy szerint nagyon kedvelem ezeket a maszkokat. Egy hosszú és fárasztó nap után 15-20 perc ezekkel a fátyolmaszkokkal egyszerűen mesés érzés :)

Nektek melyik a kedvenc arcmaszkotok?

Szólj hozzá

arcápolás arcbőr arcmaszk online webáruház Garnier notino.hu